Hallo, mijn nod was eigenlijk vandaag.....maar 2 dagen geleden had ik last van een klein beetje bruine afscheiding. Dit is wel doorgegaan gister en vandaag, maar ik merk nu dat het weer minder wordt. Dit is voor mij de derde maand dat ik gestopt ben met de pil, en heb nog nooit gehad dat het bruin was, laat staan zo weinig. Nu ben ik aan het twijfelen of dit bij ongi hoort, of dat ik toch even naar de huisarts moet, of toch gewoon maar moet wachten?? Heeft iemand een tip of ervaring mee? Want die zou ik dan graag willen horen!
he hoi, als je de huisarts belt die zal denk ik niets doen. Dit is oud bloed. en oud bloed kan voorkomen. En kan positief en negatief zijn. Eigenlijk kan het alle kanten op. Wat je ook kunt doen. is dat je een test koopt die je ook kunt gebruiken voor je nod, en die morgen gebruikt bij je ochtend urine.
een test heb ik inderdaad wel liggen, maar dacht aangezien ik totaal geen sympthomen heb dat dat niet veel nut had. Maar ik kan het inderdaad wel proberen. Betekend oud bloed ook dat je geen eisprong hebt gehad, of dat dan wel weer?
Eigenlijk kun je niets zeggen. Ik weet niet of je hiervoor de pil hebt geslikt, want je lichaam kan ook aan het ontpillen zijn. Je cyclus is dan niet helemaal regelmatig. Verder zou je zwanger kunnen zijn maar dan moet je een test doen. Je hoeft trouwens geen zwangerschapsverschijnselen te hebben. Je kunt niet zeggen of oud bloed geen eirond betekend. Het kan ook begin zijn van menstruatie, maar het kan ook andere dingen zijn.
Bedankt voor de tips. Ik heb vanmorgen een test gedaan die was negatief (helaas). Ik heb daarna de ha gebeld en die zei idd dat ik even moest afwachten of het ging doorzetten....als dit niet het geval is, moet ik volgende week weer een test doen, en zodra die negatief is moet ik weer even contact opnemen....dat wordt dus even afwachten.