Hoi hoi Ik ben inmiddels 38 dagen over tijd nog geen teken van ongi Ben bij dokter geweest na 2weken overtijd bloed en urine test gedaan Maar niets... Ben al 3, 5 kots misselijk dag in dag uit gewoon niet leuk meer Af toe duizelig erbij en maagzuur gehad Gisteren weer bloed geprik om te kijken of er verschil in me hcg zit In opzichte van de vorige x... Wie herkent dit? ?? Om gek van te worden Willen graag een kindje ben sept dit jaar precies 2 jaar geleden gestopt Met de pil
Oh egt Ik kreeg net te horen goed nieuws u bent niet zwanger grrrrr Maar waar komt dan vandaan allemaal
Misschien gewoon eens de verloskundige bellen met je verhaal en de vraag of een echo mogelijk is? Als je 38 dagen overtijd bent moet er zeker wel wat te zien zijn. De onzekerheid is ook slopend.
Hoi Vanmorgen gebeld ze zij dat ik medicatie om ongi op te wekken moeat vragen Maar me moeder heeft vroeger het zelfde gehad testen na 3 maanden pas positief Ja heb regelmatig cyclus op de dag af En ben al bijna 2 jaar gestopt met de pil Misschien gyn maar bellen vanmiddag Bbz zit ook in de familie
Vervelend dat je geen duidelijkheid hebt. Grappig dat je moeder zo laat en positieve test in handen had. Misschien een gevalletje erfelijkheid en test je ook laat positief? Maar als je altijd regelmatig bent geweest is 38 dagen wel erg lang. Ik zou toch even wachten met de medicatie om de menstuatie op te wekken en idd even bellen met een gyn. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en veel sterkte!
Oja kan het zo zijn dat misschien laat hcg aan maak?? Hier kan je niets aan veranderen toch alleen als je zwanger ben gaat stijgen? En als folium ga slikken helpt dit dan of??
Bloedtest is vaak veel betrouwbaarder dan urinetest. Als de bloedtest negatief is, dan is de kans echt zeer groot dat je niet zwanger bent helaas. Er kan uiteraard ook iets anders aan de hand zijn. Wellicht dat een inwendige echo je duidelijkheid kan geven waarom je cyclus opeens op de hobbel is.
Ja indd me ma dacht ook ben niet zwanger en bleek toen wel zo te zijn Ik wacht nog wel af die paar dagen moet nu ook lukken Voelde de ongi altijd goed aankomen nu niets daarom vond zo vreemd Hou jullie op de hoogte en bedankt voor reacties alvast
Het kan inderdaad zijn dat je niet snel hcg aanmaakt. Mijn moeder kwam er achter dat ze in verwachting van mij was en toen was ze al bijna 3 maanden. Maar het kan ook zijn dat je misschien een menstruatie overslaat. Ik heb dit vorig jaar zomer gehad. Mijn cyclus duurde toen 77 dagen in totaal. Ik werd toen ook helemaal gek en heb regelmatig getest maar het schijnt redelijk normaal te zijn.
Ik ben ook wel eens zo lang overtijd geweest maar toen bleek mijn cyclus gewoon helemaal van de kaart te zijn. Van het ene op het andere moment had ik geen eisprong meer en werd ik niet meer ongesteld. Daarna clomid gekregen, weer keurige cyclus gekregen en na 3 rondes zwanger. Ik vond het zo vreemd dat mijn cyclus ineens zo in de war was maar volgens de gynaecoloog kan dat dus ineens gebeuren... Succes!
Hoi purringkitty Her is indd lastig Heb nu 2 cyclussen overgeslagen Ik wacht nog maar een cyclus af en anders Indd maar medicatie vragen ervoor Over 2 dagen proberen te testen nog x En gyn vragen of ze miss echo of inwendige echo willen maken
Mij is destijds uitgelegd dat het normaal is dat er een menstruatie wordt overgeslagen. Alleen omdat vrouwen tegenwoordig massaal aan de pil zijn en alles gereguleerd is, we het niet meer gewend zijn en daarom nog wel eens in paniek kunnen raken. Maar als het al vaker is gebeurt binnen het jaar zou in inderdaad maar wel even advies gaan vragen aan de gynaecoloog. Zeker als je zwanger probeert te raken is dit erg lastig.
Ik heb vorig jaar 2 keer een langere cyclus gehad. Een keer 56 dagen het dubbele van normaal. Een paar maanden later had ik het weer en toen heb ik op dag 83 een inwendige echo gehad en bleek dat er een kleine cyste zat. Een dag later werd ik ongesteld. 6 weken later had ik een controle echo en toen was alles weer normaal. Nu is mijn cyclus ook weer redelijk regelmatig. Toen werd me ook verteld dat het heel normaal is dat je soms een cyste hebt. Meestal merk je er niks van maar soms gooit hij de boel in de war.
Denk idd dat je een cyclus overslaat. De bloedtest zegt niet zwanger ... Daar kun je dan ook van op aangaan.
hoeveelste ronde na pilstop zit je nu? hoe waren de cyclussen hiervoor? je vraagt of folium slikken helpt maar eigenlijk moet je dit al slikken 6 weken voordat je zwanger wilt worden, dit is erg belangrijk zou het zeker even in huis halen en braaf slikken iedere dag.
Eens met lov als de bloedtest negatief is kun je onmogelijk zwanger zijn. Waarschijnlijk sla je een cyclus over wel rot als je zwanger probeert te worden Sucses hopelijk.kun je snel verder