hallo meiden, ik heb even een vraagje over mijn cyclus. in het begin liep mijn cyclus aardig maar laatste tijd niet meer: aug 08 30 dgn sept 08 29 dgn okt 08 30 dgn nov 08 32 dgn dec 08 30 dgn jan 09 30 dgn feb 09 35 dgn mrt 33 dgn apr 38 dgn (ja vandaag ben ik ongi geworden...) heeft iemand hier verklaring voor??? liefs, elisa
balen is het zeker... heb afgelopen weekend test gedaan en dan is ie negatief.. en dan word je (tja.. gelukkig?) ongi...
is meestal, als ik overtijd ben en maak me druk word me vriend een keer boos en dan ben ik ongi, hihi miet echt boos natuurlijk, maar dan zeg ie maak je niet zo druk je word echt wel en ja hoor dan word ik het meestal ook
wat apart, dat is hier dus ook zo!!!! jij bent ook al tijdje bezig!!! al een keer naar huisarts geweest?
nee nog niet maar wel x van plan, gewoon brutaal zijn ik was erg jong bij de eerste en toen ik een tijd gelden bij hem kwam omdat ik overtijd was, zei hij dat niet zo best zou zijn als ik zwanger was want ja was zo jong dus denk niet dat hij me serieus zou nemen. ook heb ik temperaturen ed niet geprobeerd, maar dat werkt bij mij niet echt dan vergeet ik het steeds
ik hoorde van iemand die wel temperatuur meette (ga er zo topic over openen) en die had niet haar eisprong op de 14e maar op de 9e dag...