Ik test steeds negatief..... Ik ben sins februari gestopt met de pil. Daarna nog een ontrekkingsbloeding gehad en daarna na een cyclus(waar ik ook mijn eisprong heb gevoeld) van 33 dagen ongi geworden. Nou moest ik het dus afgelopen zondag worden maar tot op heden blijven de weg. Ik weet bijna zeker dat ik me ei heb gevoeld rond dag 15. Ik had last van zeurderige pijn en wat steken ook had ik vruchtbaar slijm. Doorzichtig dikke draderige afscheiding. Nu heb ik wel wat klachten zoals misselijk,maagzuur,moe,puistjes steeds ongi krampen(nu worden ze wel minder). Ik snap er gewoon niets van. Ik heb ook geen stress ofzo. Heeft iemand dit al eens meegemaakt
misschien moet je er eens een testje tegen aan gooien wie weet ben je gewoon zwanger zou zomaar kunnen toch
Ik heb vanmorgen weer getest maar was weer negatief. Misschien moet ik maar een een week wachten met testen. Maar ja als ik ze in huis heb wil ik ze allemaal gelijk gebruiken haha
ja stom is dat he ik ga die dingen nu ook ehct nog niet kopen dat doe ik pas als ik een vermoede heb want anders ben ik ook zo'n muts die 12 testen in huis haalt en ze vervolgens 12 dagen achtereen gaat lopen testen geloof me tis gebeurt
Wil je niet ontmoedigen, maar je bent eigenlijk nog maar "kort" geleden gestopt met de pil, dus het kan zijn dat je lichaam zich zelf even moet herstellen van alle hormonen die eerst in je lichaam kwamen! Je lichaam kan je namelijk goed voor de gek houden, met alle krampjes/steekjes/misselijkhid etc. Toen ik 8 maand geleden ook gestopt was voelde ik elke maand krampjes/steekjes ook dacht ik dat ik dan m'n eisprong gehad had, maar dat was dus ook niet zo! Bleek ook later te zijn geweest! Maar wie weet ben je wel zwanger, het kan maar zo! Maar probeer je zelf niet blij te maken met een dooie mus! Ons lichaam zit raar in elkaar! Liefs
onee ik maak mezelf ook niet blij met een dooie mus. en ik was er ook niet vanuitgegaan dat ik gelijk zwanger zou zijn. Mijn vriend en ik hebben gezgt of het nu is of over anderhalf jaar het is allebij goed. Alleen ik vind het zo raar dat ik wel een eisprong heb gevoeld en dat ik nu geen menstruatie heb
hoi ninja2. ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik ben nu 12 dagen overtijd en nog steeds geen positieve test inhanden. Ben al naar de huisarts geweest en ze hebben bloed afgenomen. ik wens je heel veel succes en geluk toe. laat je weten als je iets weet???? groetjes Soesje
Ik ben vandaag ongi geworden jippi.... Helaas niet zwanger maar wel ongesteld nu kunnen we weer lekker verder met klussen haha. Weet je weer lekker waar je aan toe bent. Want in onzekerheid zitten of je wel ongi word vind ik nu erger dan niet zwanger zijn