1 week na miskraam weer bloeden

Discussion in 'Miskraam' started by Gulala, Aug 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gulala

Gulala Lid

Aug 22, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Gulala, Aug 30, 2014
    Last edited: Aug 30, 2014
    Hallo dames, ik heb vorige week donderdag 2 testen gedaan die waren positief, donderdag gelijk een bloeding met erge buikkrampen vrijdag ook!
    Zaterdag weer test gedaan die was nog steeds positief na de test verloor ik een stolsel toen hield het bloeden ook op. Maandag weer test gedaan deze was negatief

Nu 1 week later sinds gister avond verlies ik oud bloed met afvegen.

Is dit normaal na 1 week miskraam??? Ii was trouwens 3 weken zwanger

2. Linde84

Linde84 Lid

Jun 9, 2014
    28
    21
    3
    NULL
    NULL
    Goedemorgen, allereerst sterkte! Ik had precies hetzelfde na mijn miskraam. Ook op donderdag verloren met bloed en kramp, dan een week geen bloed en precies een week later vloeide ik weer een dag een 5. Kon volgens de VK geen kwaad, het ging op een gegeven moment vanzelf over :) Maar je kunt natuurlijk altijd even bellen als je je zorgen maakt!

3. Linde84

Linde84 Lid

Jun 9, 2014
    28
    21
    3
    NULL
    NULL
    Owja, ik was toen 6 weken in verwachting.

4. larisa1

larisa1 Actief lid

Jun 30, 2014
    272
    0
    16
    allereerst wat erg dat je een MK hebt gehad...

Ik heb paar maanden geleden een MK gehad en na 3 maanden ben ik eindelijk hersteld..

Het is heel normaal dat je een week na je MK nog wat bloed verliesd daar hoef je je niet echt veel zorgen om te kijken.. Belangrijkste is dat je test weer negatief is dat is een teken dat je lichaam het afgebroken vruchtje mooi heeft opgeruimd..

Bij mij duurde het 3 maanden alvorens ik eindelijk een nega test had ivm achter gebleven restweefsel.

Sterkte en als je echt zorgen maakt gewoon je VK bellen of je HA!

5. Gulala

Gulala Lid

Aug 22, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dames! Bedankt want je leest ook veel dat je alsnog zwanger kan zijn van een tweeling dat er 1 zwangerschap is afgebroken nml ik schrok al..... Maar dan maak ik me er geen zorgen over☺️

6. Gulala

Gulala Lid

Aug 22, 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames, ik heb vorige week donderdag 2 testen gedaan die waren positief, donderdag gelijk een bloeding met erge buikkrampen vrijdag ook!
    Zaterdag weer test gedaan die was nog steeds positief na de test verloor ik een stolsel toen hield het bloeden ook op. Maandag weer test gedaan deze was negatief

Nu 1 week later sinds gister avond verlies ik oud bloed met afvegen.

Is dit normaal na 1 week miskraam??? Ii was trouwens 3 weken zwanger

7. Logan

Logan Niet meer actief

3 weken?
    Anyhow, ja. Je cyclus kan behoorlijk van slag raken door een miskraam.

Share This Page