Zwanger en bloedingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Snoepjes, 16 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    Hoi, lange tijd getwijfeld of ik een topic zou openen maar ga het nu toch doen.

    Ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje en heb tot nu toe in elke zwangerschap bloedverlies. Bij mijn oudste zoon viel het mee, maar bij mijn jongste zoon had ik regelmatig bloedingen tot 16 weken. Eerst was er een hematoom te zien, daarna was het bloeden onverklaarbaar. Nu ben ik zwanger van een dochter en weer in het begin wat bloedverlies. Toen rond 12 weken een hele grote waarbij ik toen ook een hematoom verloren ben. Daarna ging het prima, tot gisteren (18 wkn).

    Helaas weer bloed! Echo gehad, inwendig onderzoek maar de gynaecoloog kon niks vinden. Baby doet het goed en er was niks raars te zien. Onverklaarbaar dus. Wel gebruik ik bloedverdunners om de kans op zwangerschapsvergifitiging te verkleinen. Dus ja, dat zou er ook mee te maken kunnen hebben.

    Ik ben ontzettend dankbaar dat ik weer zwanger mag zijn. Maar door de bloedingen voel ik me zo onzeker. Zitten er meer meiden in hetzelfde schuitje? Zou het toch heel fijn vinden om misschien een kletsgroepje te vormen.
     
    Mary86 vindt dit leuk.
  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.318
    3.615
    113
    Vrouw
    * even uppen * :rolleyes::oops:
     
  3. Mary86

    Mary86 Lid

    3 aug 2021
    43
    26
    18
    Vrouw
    Hoi Memmiee,
    Wat maakt bloedverlies je onzeker he? Ik ben zelf nu 6+4 wkn zwanger en vanaf vorige week zondag af en toe wat bloedverlies. Alleen met afvegen dus dat stelt me nog een beetje gerust. Ik heb hiervoor 2 keer een miskraam gehad (binnen 4 maanden tijd), de 1ste bij 6+6 wkn en de 2e bij 5 wkn.
    Het maakt me dus ook onwijs onzeker en bang. Ik heb afgelopen donderdag een echo gehad en die was goed, nog geen hartactie, maar dat was ook nog te vroeg. Wel zagen ze 2 bloedpropjes bij mijn baarmoedermond wat de bloedingen kan verklaren. Maar ondanks dat, ben ik nog steeds onwijs bang dat het mis gaat en snap absoluut je onzekerheid!
     

Deel Deze Pagina