Ik ben 25 kilo afgevallen en kwam er 1 oktober achter dat ik zwanger was, ben direct met mijn koolhydraat arme dieet gestopt. Dit weekend normaal en meer dan voldoende gegeten, ik geef niet over, maar kok nog steeds niet aan! Is dit iets wat erbij kan horen? Met mijn vorige zwangerschappen van ruim 14 jaar terug, lette ik hier niet op
Ik at voor mijn zwangerschap ook koolhydraatarm. Toen ik wist dat ik zwanger was, ben ik weer 'normaal' gaan eten. Als je geluk hebt, dan kom je ook niet gelijk aan. Je lichaam zal wel weer moeten gaan wennen aan de andere manier van verbranden. Tot nu toe ben ik ook nog maar 10 kilo aangekomen, wat puur van de zwangerschap is. Dus hoop dat hetzelfde voor jou geldt. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! En 25 kilo kwijt, respect! Verder geen geruststellende woorden van mij, ik heb namelijk geen idee. Wel leuk weetje: ik was in februari ook begonnen met n vrij rigoureus dieet, samen met mijn man. Maar ik vond t vrij moeilijk vol te houden, terwijl hij het fluitend deed. Ik kreeg ook zo veel zin in kip ineens..... Toen ik de positieve zwangerschapstest in handen Had viel ineens t kwartje
Hoe ver ben je? Want volgens mij hoef je in het begin echt niet al aan te komen hoor! Ik ben een stevige dame die alleen al aankwam van het kijken naar een koekje tijdens mijn zwangerschap tot nu toe pas 6 kilo aangekomen! en dat terwijl ik soms best zondig ijsjes, koekjes, donuts. Afgelopen maand was ik zelfs bijna een kilo afgevallen terwijl ze zeggen dat je nu bijna een halve kilo per week aankomt! In het ziekenhuis werd gezegd dat het niet uitmaakt, de kleine neemt van je wat hij/zij nodig heeft en mijn knul doet het prima! Inderdaad gewoon blijven eten, niet diƫten en het komt vast helemaal goed!