Ik weet het niet meer! Ik ben sinds mijn zwangerschap jan. 2011 erg wisselend ongesteld. Sinds 2 maanden gebruik ik etos zwanger worden. Vorige keer na 29 dagen ongesteld mét eisprong gemeten op dag 14. Deze maand mijn eisprong weer gemeten op dag 14 (wel iets lichter, dus ik had iets twijfels). Daarna werden mijn testen steeds lichter tot geen 2e streepje meer zichtbaar was. Gisteren was die zelfs niet zichtbaar. Maar nu net is hij ineens weer duidelijk zichbaar Heb ook een zwangerschapstest gedaan, maar daar zie ik geloof ik niets op. Vanmorgen bij het afvegen had ik trouwens ook lichtbruinige/oranjeachtig afscheiding heeeel minimaal hoor, dus ik hoopte eigenlijk op een innesteling, maarja... Ik weet nu niks meer. BAH wat is dit nu weer? Sorry voor dit rommelige verhaal, maar ik wilde dit ergens/met iemand delen. Zal verdorie toch niet zo zijn dat de eisprong op dag 14 niet heeft doorgezet en nu alsnog weer gaat komen? Zit nu op dag 24 trouwens.
Hoe lang zijn je cyclussen van de afgelopen maanden? Mede gezien je in het begin schrijft dat ze erg wisselend zijn? Het kan dus maar zo weer zijn dat deze cyclus helaas weer langer is dan de vorige en dat je nu op dag 24 pas je ei hebt. Het enige wat je kunt doen, is afwachten en op of rond (24 + 14=) dag 38 nogmaals een zwangerschapstest doen.
Sinds de bevalling is dit mijn cyclus: 46-75-32-38-26-30-32-47-29-nu ? Mijn ovulatietest deze ronde was met koninginnedag positief. Dat wil zeggen de streep net zo donker als de teststreep. Maar de ronde daarvoor was die echt knallend vandaar mijn enige twijfels. Maar ik heb wel gewoon veel slijmverlies gehad etc... ook rekbaar. Dus dacht echt dat ik hem gehad had Gisteren was de ovutest nog negatief totaal geen 2e lijntje te bespeuren en nu is hij wel lichter dan de teststreep, maar vanaf een afstandje te zien zeg maar... hoef niet te zoeken. Ja afwachten idd... daar ben ik zo lekker goed in
Nou vanmorgen weer veel buikkrampjes gehad net zoals bij een ongesteldheid en alleen bij het afvegen roze slijmverlies. In mijn inleggertje blijft niks achter. Echt alleen bij afvegen steeds. Maar dat is sinds vanmiddag ook gestopt....