38 jaar en zwanger willen worden ..

Discussion in 'Zwanger worden' started by a1974, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasje

sasje Actief lid

Nov 4, 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    @a1974, klopt. Door mijn leeftijd doen ze niets meer. Het is verschillend per ziekenhuis. De grens ligt hier op 43 geloof ik. Soms gaan ze in Rotterdam nog door tot 45, maar dat is mij teveel gedoe. Ik zie me niet elke keer 2,5 uur rijden voor behandelingen... Dan word het zo'n stressgedoe.
    Ik heb wel mijn hormonen laten testen (bloedtest), dat was nog goed, ik zit gelukkig nog niet in de pré overgang. Dus dat is wel positief. ;)
    We geloven echt dat er nog een wonder kan gebeuren!:)
    Fijn om elkaar hier te kunnen bemoedigen!

2. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    @mamabri ,nou vind het ook heftig om te lezen allemaal . Maar ik hoop het ook voor ons allemaal , dat dit geluk er echt in mag zitten.

@Sasje, dat dat zo verschillend kan zijn per ziekenhuis , dat wist ik niet . 2,5 uur is dan ook best wel ver weg inderdaad . En al dat gestress is ook zo heftig ben ik met jou eens.

Wat goed dat er met jou hormonen niks aan de hand is , dus kans is er nog zeker weten , wat fijn ! Die wonder moet gewoon komen!

Heb ik gewoon besloten hoor haha voor ons allemaal !! Had ik het maar voor het zeggen zucht :p

Trouwens even een andere vraag .. Voel mij net een leek maar maak gewoon allemaal nieuwe dingen mee ,.. door jaren van spiraal had ik nooit een menstruatie . Dus al dat gedoe met cyclus was ik nooit mee bezig . Leer ook veel op dit moment haha .

Nu na die curretage, na 32 dagen kwamen de duivels. Een paar dagen na eisprong , was ik misselijk en had ik zere borsten en tepels. Waarvan ik bijna dacht .. Zou het dan raak zijn maar had al in mijn achterhoofd van nee kan niet zo zijn . Was dus ook niet zo ..

Maar nu zit ik dus op dag 10 van nieuwe cylcus maar heb ik nog steeds last van mijn borsten .. Hoort dit erbij ? Is dat nieuw tegenwoordig ofzo :p

Snap er soms niks meer van haha !

3. sasje

sasje Actief lid

Nov 4, 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Haha dat is vast nieuw ja...:p
    Ik heb altijd direct na mijn eisprong dat mijn borsten zeer gaan doen. De ene keer meer dan de andere :( dus ik kan er ook geen pijl op trekken.
    Misschien is het nog wat hcg, wat nog in je lichaam zit. Ik weet het niet hoor, maar het zou misschien wel kunnen. Het duurt altijd wel even voor het helemaal weg is.

En ik vind ook hoor dat het wonder voor ons allemaal er nog in zit:D we zijn nog best jong toch...;)

4. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Kan zo meer eens veranderd zijn toch haha :p

Hcg had ik getest is er gelukkig uit . Maar goed het zal er allemaal wel bij horen haha . Jeetje leer nog eens wat allemaal op mijn oude dag .

Gevoel dat ik 10 jaar heb stil gestaan met mijn lichaam haha. En zo is dat hoor we gaan gewoon door Sasje ! Zolang we ons nog jong voelen en het kunnen gaan we er maar voor toch :D

Op naar geweldige plakbeebjes !!!

Nog 6 daagjes voor je nod zie ik , ik ga zoooooo hard duimen voor je . Ik wacht nog op mijn verrassings ei .Voel mij net een lotto bal wanneer gaat ie vallen :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

normaal heb ik een week voor ik ongesteld ben zere borsten tot en met de menstruatie, daarna is het bij mij weg, tenzij ik zwanger ben :p, maar dan heb ik de pijn meer aan de zijkant en tepels zitten.

6. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Ben ook van 1974, is een goed bouwjaar hoor :D
    Heb twee kinderen in de schoot geworpen gekregen en de derde was eigelijk de eerste keer dat we gingen "proberen". Toen was ik 36.
    Ik had ook zo enorm veel twijfels en zorgen, ook door mijn leeftijd.
    Proberen duurt voor je gevoel erg lang vind ik en vond ik zenuwslopend.
    Toch na een maand of drie, vier raak van de derde.
    Dat bleek een tweeling te zijn.
    Helaas is er 1 kindje met 8,5 weken ermee gestopt, de ander is nu onze kerngezonde dochter geworden!

Ik weet dat we de statistieken niet mee hebben met onze leeftijd, en het is echt enorm moeilijk als je een kind wil, maar probeer je niet op te laten jagen... Dat deed ik mezelf althans. Probeer een beetje vertrouwen te hebben ;)

7. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hay Mamabri!

Ik herkende de laatste zwangerschap dan ook door de pijn aan de zijkant en zere tepels.

Dat had ik met mijn zoon ook gehad , wist meteen van heeeey , ik denk dat het raak is . En dat was het ook !

Na de curretage aantal dagen erna was het weg en na mijn ei richting nod voelde ik het weer .

Was ook zo vaag want ik was met vlagen echt kots misselijk en toen die boobies weer . Maar goed had al in mijn achterhoofd dat mijn lichaam mij in de maling zat te nemen maar misselijkheid is wel helemaal weg gegaan na menstruatie .

Maar zijkanten licht gevoelig en tepels nu nog . Snap er geen snars meer van haha :p

Dus hier ga ik einde van cylcus niet meer intrappen :D:D Maar waarom het er nog zit ??

hoop dat je snel weer die pijntjes blijft houden na je menstruatie !!

8. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Hoi Dot!

ja haha goed bouwjaar :D dat hoor ik graag ! Maar wat goed om te lezen allemaal , dat geeft de burger weer moed.

Wat jammer van het ene beebje maar gelukkig een hele gezonde dochter dat is wel heel erg mooi .

Je woordjes doen mij goed dank je wel!! Denk dat het ons weer (even) goede moed geeft .

Ik moet ook echt mijn gedachten ergens anders op gaan richten , iets minder hier mee bezig zijn , gewoon lekker genieten en wie weet .. toch ?

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

Apr 25, 2006
    2,179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik was 38 toen onze jongste is geboren...na 10 rondes was het raak. Ik had bijna een perfecte zwangerschap en een dochter van bijna 4300gram.

Hou dus moed dames!! Natuurlijk is het niet de perfecte leeftijd maar ja wat is dat wel?

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja ik ook, maar moet de 1e menstruatie nog krijgen. Ik dacht dat ik zo'n 2 weken terug had, Was 2 dagen met kraamvloeien gestopt, maar was alleen maar 3 dagen 's morgens en dan smiddags niks meer heeeeeeeeel vaag. En sindsdien heb ik met het afvegen nog rozeverlies. Volgens de gyn was dit nog geen 1e menstruatie, dus afwachten nog maar.

11. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hier ook bezig met zwanger worden.
    Ik ben 42 jaar,word as maandag(gaan we ook trouwen) 43 jaar.
    Ik heb 4 kinderen uit een vorig huwelijk,die zijn al wat ouder.Ik ga dus as maandag trouwen en mijn aanstaande man heeft nog geen kinderen,hij wil dit wel heel graag.Dus vorig jaar mei begonnen met gericht "klussen".In juli was ik zwanger,dit werd helaas een mk.In augustus weer zwanger,dit werd een mk met 8,5 week(dit was een tweeling).Wij zijn ook door een diep dal gegaan.Het is zo moeilijk!
    Hier in nederland willen ze je niet helpen.Ik moest eerst maar afwachten tot ik een derde miskraam kreeg en dan zouden ze misschien iets gaan doen.Daar wilde wij niet op wachten natuurlijk.We zijn toen nog in Uz Utrecht geweest,daar hebben ze nog een bloedtest gedaan en een normale echo,daar kwam niks uit.
    Via deze site kwam ik in contact met een paar meiden die in Gent liepen(Belgie),daar zijn we nu in behandeling.Een hysteroscopie gehad en vervolgens zijn vorige week mijn eileiders doorgespoten.
    We hebben goede hoop dat het misschien nog wel gaat lukken:)

A1974: het heeft tijd nodig om je miskraam te verwerken meis,maar de scherpe kantjes gaan eraf in de loop van de tijd.
    Het heeft mij enorm geholpen(en nog)om hier van me af te praten en ook om met lotgenoten te praten.daar put je echt kracht uit!
    Er zijn hier ook verschillende 35+ clubs,misschien vind je het leuk om daar mee te babbelen?
    Veel sterkte met alles!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

hoop42: Wat ontzettend leuk! Een hele fijne dag maandag en hopelijk ben je snel zwanger, wat vinden je oudere kinderen ervan dat jullie weer een kleintje willen?

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel!:)
    De oudere kinderen vinden het geweldig! Ze vragen er ook vaak naar of ik alweer zwanger ben....zo leuk!

14. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    @Mariska

Jeej! Dit zijn de berichtjes die wij graag lezen ! Dank je wel voor het delen Mariska. Goed om te lezen !

@Hoop Wat spannend allemaal voor nu en sorry van je miskramen . Dat hakt er zeker weten in . Zeker de goede hoop erin houden . Goed van je dat je toch verder bent gaan kijken in Gent . Fijn dat dit forum er is . Je leest zo de dingen die je misschien wel erg veel baat kunnen geven . Dus hoop echt dat het snel raak mag zijn .

Wat leuk maandag trouwen, ik zal wat zon toesturen vanuit Spanje zodat je een stralende dag zal krijgen al zal jij wel genoeg stralen !!! Hoop dat jullie snel een kleintje in jullie armen mogen houden .

En ja , die topics heb ik wel gezien maar wil nergens op inbreken , volgens mij lopen die al heel erg lang allemaal en heb gelukkig lieve mensen hier die ook reageren dat helpt mij ook maar dank je wel voor de tip!

Op naar een geweldige plakbaby voor jou ook !

@mamabri, dus even afwachten nog maar .Hopen dat het dan maar snel doorbreekt.. of juist niet haha dat is nog beter met een lief frummeltje in de buik!

Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe !

Liefs

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@a1974: dank je wel! Zal zeker wel lukken maandag:) Ik hoop dat de zon er hier ook een beetje doorkomt...tis nogal regenachtig hier.

Ik hoop dat jij ook weer snel zwanger mag zijn en mag blijven!

16. sasje

sasje Actief lid

Nov 4, 2010
    164
    0
    0
    Pedagogisch medewerker.
    Overijssel
    Helaas, ronde 25 is een feit.....:x

Mezelf weer even bij elkaar pakken, kom op Sas!!
    Het kan echt nog! ....zucht....

17. a1974

a1974 Bekend lid

Mar 5, 2012
    540
    0
    0
    NULL
    Spanje
    Lief van je Hoop! Bijna je trouwdag wat spannend zeg ben je er helemaal klaar voor ? Hoop natuurlijk dat het een " vruchtbare" huwelijksnacht word en dat jullie ook maar snel een kleine frummel in jullie armen mogen houden .

@sasje :x:x Niet leuk , maar kom op Sas het kan nog ! Ronde 25 gaat hem worden mooi rond , de magische 25 !!! Hoop houden het kan nog steeds .

Ik hoop het zo van harte!!

Als ik mijn ovu testjes mag geloven zit ik nu op het wachtbankje dus . Pff elke dag duurt zo lang . Maar knuffelen nog wel even door want geen idee wat ik nu nog allemaal moet geloven. Cyclus zou dan ineens 8 dagen korter zijn .

Blehhhhhhh!

Fijn weekend!

Share This Page