Goedemiddag ladies! Ik word er nu helemaal gek van, heb net weer een test gedaan, en weer negatief ben nu alweer 18 dagen over tijd, en zou over ongeveer 10 dagen alweer og moeten worden. Heb ondertussen al 4 testen gedaan en ze zijn allemaal negatief. Net had ik wel tijdens 't afvegen dikke melkerige afscheiding.. Ben ook de hele tijd misselijk en zoveel honger de laatste tijd. Ik betwijfel of ik nu wel zwanger kan zijn, bij 18 dagen zou er toch wel tenminste een licht streepje te zien moeten zijn.. Had gister ook hele tijd buik krampen. Ik weet nou niet of m'n lichaam een spelletje met me speelt en ik alsnog ongesteld ga worden, of dat ik zwanger ben. :'(. Zo vervelend dit!
Kun je iets meer vertellen? Ben je (net) met de pil gestopt? Gebruik je ovulatietesten? Temp je? Weet je zeker wanneer je evt je eisprong hebt gehad? Hoe zijn je cycli tot nu toe?
Als je testen negatief zijn zou ik er vanuit gaan dat je niet zwanger bent, maar dat je lijf een keertje overslaat. Dat kan helaas.
Goede avond, Ik ben sinds juni 2015 met de pil gestopt en heb het zo'n 4 jaar geslikt. Ik temp niet en gebruik ook geen ovulatie testen nog. En als t goed is heb ik 9 maart m'n eisprong gehad. M'n cycli zijn meestal altijd 28 dagen en het langste wat ik heb gehad was 32, dit was eenmalig. Ik was afgelopen dinsdag bij de HA en ze zei dat ik nog twee weken moest wachten voor een bloedtest.. Laatste dag van m'n laatste menstruatie was 28 februari! X FeliceChloé
Ja daar zit ik ook steeds aan te denken hoe jammer het ook is ik hoop natuurlijk dat ik zwanger ben, en anders dat ik gewoon ongesteld word.. Want dit is echt niet fijn.
Ik denk dat je ei niet is gesprongen de 9e.. Dan had je nu allang ongesteld moeten zijn inderdaad. Misschien dat je ei later is gesprongen of helemaal niet. Helaas gebeurd dat iedere vrouw wel eens een keer. Dit is niks geks. Ziekte of stress kan dit bijvoorbeeld al veroorzaken. Je lichaam werkt helaas niet volgens een boekje, en aannemen dat je je eisprong op 9 maart plaatsvind zonder dat je test of temperatuurt, kan niet eigenlijk. Zoals ik al zei.. Je lichaam werkt niet zoals allerlei rekenmachientjes en apps berekenen. Je bent nu iig niet zwanger. Probeer het een beetje los te laten en wacht je menstruatie af. Hoe lastig dat ook is.
Ja klopt je hebt gelijk, misschien omdat ik sinds kort een nieuwe baan heb en mezelf erg wil bewijzen dat het wat stress veroorzaakte, dat m'n lichaam daardoor een beetje van slag is. Ik zal het idd proberen los te laten en hopen dat ik dan maar snel og ga worden zodat we weer opnieuw kunnen beginnen! X