toch maar een afspraak maken bij de huisarts?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Milou1990, 9 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    sinds ik van de pil af ben heb ik elke maand na m'n eisprong bruine afscheiding ik lees dat heel veel meiden dat hebben maar mijn ongesteldheid word steeds minder wel netjes elke 28 dagen.. heb ik oktober een curettage gehad.. en toen pas weer ongesteld geworden eind december..

zouden jullie ook naar de huisarts gaan of toch nog even wachten? ben sinds maart 2015 gestopt met de pil..

2. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    #2 Knuff, 9 apr 2016
    Laatst bewerkt: 9 apr 2016
    Je cyclus is super regelmatig dus dat lijkt me een heel goed teken. Maar omdat jullie ondertussen al een jaar bezig zijn, kun je inderdaad wel even langs de huisarts. Ondanks de miskraam tussendoor waardoor je in principe dus wel zwanger kunt worden! Er is een kans dat door de curretage verklevingen zijn ontstaan..dat zou het verminderde bloedverlies verklaren!

3. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb je al een keer eerder een topic hierover geopend omdat je twijfelde, toch?
    Meid, gewoon naar de huisarts gaan. Ik weet het, makkelijk gezegd. Het duurde bij mij een paar weken voor ik dit durfde. Maar ik had na het gesprek al zo'n gevoel van...en nu komt alles goed. Of de huisarts je nou doorverwijst of niet, hij kan in ieder geval luisteren en je eventueel geruststellen.
    Succes!:)

4. Papallona

Papallona Fanatiek lid

9 apr 2016
    1.029
    247
    63
    Vrouw
    Helemaal eens met Mackwek, ik heb het zelf ook gedaan en het luchtte mij juist op. Huisarts luistert erg goed en heeft mij wel doorverwezen. Ook dit voelde niet vreemd, gynaecoloog luisterde ook erg goed!

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou ook gaan, zeker als je je zorgen maakt.

Ik had zelf ook een heel lichte menstruatie en na mijn laparascopie is dat allemaal weer 'genormaliseerd' naar 4-5 dagen ongesteld.
    Voor de rest is je cyclus wel super regelmatig (maar dat was bij mij ook en wil helemaal niets zeggen).

Het enige dat je huisarts misschien zal doen is vragen om je te wachten, aangezien je wel zwanger bent kunnen worden (ookal werd het een mk).

Als ik jou was zou ik het er op wagen!

Deel Deze Pagina