Zijn er nog mensen die ook zo nieuwsgierig zijn naar het geslacht? Ik geloof zelf sterk in het bakerpraatje van haargroei. Dochter: geen tot nauwelijks haargroei op benen Jongen: haargroei benen normaal tot snel en kleine donshaartjes wangen/kaaklijn Dit klopt bij mij. Zijn er meiden zwanger van een jongen/meisje die dit tegenspreken?
Hihi, ja sorry, maar bij bij klopt dit ook echt niet! Ik heb onwijs veel haargroei op mijn buik (donslaagje en dat zou ook duiden op een knul) en ik krijg toch echt een meid! Moet je je niets van aantrekken. Al die dingen klopten bij mij niet echt. Als je het echt zou willen weten, zal je echt even op de echo moeten kijken. Groetjes Banjabes
mijn moeder zegt net dat bij haar alle zwangerschappen de haargroei sterk toenam, resultaat: 2 meisjes en 2 jongens
Haha ik vind het wel heel grappig om te lezen dit. Mijn haargroei op mijn benen is veel minder en op mijn buik erger... maar ik heb geen idee wat het word.
Erikaatje: ik denk dus echt van een meisje. Buikhaargroei telt niet mee. Dat wordt bij een meisje ook erger. Syboena: dus op de benen is het bij jou toegenomen?? Dit had ik echt niet verwacht.
het is echt een bakerpraatje dit, sorry maar je kunt op basis van haargroei niet zeggen wat het geslacht is. zoals ik al zei kreeg mijn moeder 2 jongens en 2 meisjes, en klopt het bij mij ook niet.
dat van die haargroei klopt bij mij ook niet,maar wat bij mij wel klopte was dat ik nu heel misselijk was en dat het dan wel eens een meisje zou zijn en het is wel een meisje! bij de zwangerschappen van mijn 2 jongens heb ik niks gemerkt! groetjes sofie
Ik heb precies dezelfde zwangerschapskwaaltjes als toen ik zwanger was van mijn zoontje, heel misselijk, niet meer haargroei, haar zat prima lekker vol, geen puistjes, maar deze keer wordt het toch echt een meisje. Ik geloof echt niet in al die praatjes, maar het is wel leuk om te lezen.
Bij de 1e zwangerschap geen haargroei (en 9 maanden kotsmisselijk) en het was toch echt een jochie. Over deze 2e zwangerschap kan ik niks zeggen. Maar op basis van mijn 1e zw, dan klopt het bakerpraatje niet.
ja als ik mijn haartjes laat staan op me benen (wat ik zo af en toe wel is doe ) dan ben ik met 3 dagen echt een aapje en voor heen hoefte ik mijn benen maar 1x in de 2 weken te scheren
Ben sprakeloos. Dit leek bij mij echt te kloppen Ik dacht echo's zijn niet meer nodig, maar dan blijkt het toch een bakerpraatje te zijn.
Het is maar net hoe je lichaam reageert op al die fijne hormonen. En bij bakerpraatjes heb je tenslotte 50% kans dat het klopt. Zoveel keuzes zijn er niet
Helaas moet ik nog steeds mijn benen scheren, zou wel een uitkomst zijn overigens aangezien ik er bijna niet meer bijkom.... Bij ons klopt het dus niet....
Ik ben zwanger van een meisje, maar heb alle symptomen van een jongen, tenminste als je de praatjes moet geloven. Ik draag naar voren i.p.v. rond en ik heb helemaal geen pukkels. ben ook niet misselijk geweest. Wat betreft de haargroei is er ook niets veranderd. Die praatjes zijn niet voor niets praatjes.
zal echt bakerpraatje zijn, maar was wel beetje verbaasd, want mijn beenharen groeien wel minder hard en komen minder terug en ben in verwachting van een meid.. vind echt grappig, want voor ik wist wat het werd verbaasde ik me er zo over dat mijn bekende beenvacht aan het verdwijnen was.. x