Ik ben bijna 11 weken zwanger van de 3e. Blij natuurlijk! Kan me nog herinneren dat ik bij mijn vorige zwangerschappen ook moe ben geweest maar nog nooit ZO erg. Logisch met een 2- en 4-jarige maar echt ik weet niet meer waarvandaan ik de energie moet halen. Ik rust wanneer ik kan, eet gezond, slik vitaminen. Voor wie is dit herkenbaar en wanneer kwam voor jullie het grote keerpunt? Ik wacht daar echt op en weet niet meer wanneer ik bij mijn vorige zwangerschappen DE boost kreeg. Ben benieuwd naar jullie ervaringen! Alvast bedankt.
Met 13/14 weken kreeg ik weer wat meer energie... Tot die tijd goed rusten en eraan toegeven helaas. Het komt goed!
Hier is het nooit weg gegaan! Maar dat komt door mijn bekkenklachten waardoor ik heel slecht slaap. Hopelijk krijg je snel weer een beetje energie terug. Sterkte
Hier ook heeeeeeeel moe!! En eerlijk, bij mij is het nog niet weg. Dus als iemand DE tip heeft, blijf ik ff meelezen😜
Hier ook de 3e en ook veel moeier dan de vorige keren helaas hier ook nog geen verbetering..... Nu heb ik ook erg veel last van bi dus werkt ook niet mee Hoop dat het bij jou straks wat beter is
Ik ben ook heel moe, slaap elke eind ochtend/begin middag 2 uurtjes. Ik hoop dat het beter word nu er mooi weer aan komt
Ik ben ook gedurende een week of vier erg moe geweest (van week 8-12). Thuisgewerkt ipv op kantoor en veel geslapen. Na week twaalf ging het langzaam beter. Helaas heb ik toen gedurende twee maanden veel hoofdpijn gehad, ook geen pretje. Ik denk dat het bij iedereen verschillend is en ook elke zwangerschap weer verschillend is. Er is niks aan te doen. Je moet gewoon toegeven aan je vermoeidheid. Vraag je partner om veel te helpen en laat de huishouding even voor wat het is. Sterkte en hopelijk begint het grote genieten snel.
Keerpunt kwam bij mij toen ik een half jaar na de zwangerschap schildklier medicatie kreeg. Als je het niet vertrouwt: trek aan de bel! Ik wilde dat ik dat ik het veel eerder had gedaan..
Ooo wat heb ik met jullie te doen Tis ook mijn 3e zwangerschap. Tweeling Ik heb nu om de dag wel huilbuien omdat ik te moe ben. 14.5 week zwanger Hopelijk bij week 16 energie
Erg herkenbaar. Ook 2 kindjes rondlopen (2 en 1 jaar) en bij de vorige zwangerschappen helemaal niet zo moe geweest. Maar nu dus wel. Ik wist van ellendigheid af en toe niet waar ik het zoeken moest. Maar nu heb ik er haast geen last meer van (uitgezonderd van een baaldag af en toe). Bij mij kwam de ommekeer rond 16 weken, ook nam de misselijkheid toen af. Ik hoop dat de moeheid snel minder mag worden!
Hier bij de 3e ook zo moe. Ik stond om 7 uur op om mijn oudste klaar te maken voor school en als hij op school zat ging ik er weer in tot een uur of 11. 13 tot 15 uur ging ik weer slapen en dan om 19 uur ging ik mijn bed weer in. Gelukkig was mijn man toen thuis in de ziektewet anders trok ik het niet. Meteen 1 of 2 minuten na dat mn zoon eruit was stroomde alle energie weer terug. Hij kan trouwens ook elk moment van de dag wel slapen. Nu met de 4e lig ik wel vroeg te slapen maar ben ik niet de hele dag zo moe meer.
Ik was ook extreem moe, zo moe was ik nog nooit geweest. Bij mij duurde dit tot week 16. Je kan er vrij weinig aan doen denk ik, behalve je er aan overgeven... Succes!
Zo herkenbaar! Zwanger van de derde en ben tot 17 weken belachelijk moe geweest. Daarna ging het wel beter. Soms nu met vlagen ook nog moe maar niet zo erg meer als de weken ervoor. Zat nog bijna huilend bij de verloskundige te vertellen dat ik zo moe was en was ook niet blij toen ze zei dat het wel over zou gaan met een week of 20! ( ik was toen 14 weken) maar goed ze is niet voor niks vkundige. .ze heeft wel gelijk gehad hahaha
Ik heb het ook heel erg. Ga het volgende week bij de vk aangeven want zo extreem heb ik alleen meegemaakt toen ik Pfeiffer had. Hopelijk word het snel minder
Wat herkenbaar! Al vanaf het begin van mijn zwangerschap voel ik mij extreem moe. Helaas word het hier tot nu toe nog niet beter. Mijn bloedruk is goed, ijzer ook. Zodra ons dochtertje 's avonds slaapt, kruip ik er ook in. Er aan toe geven en zoveel mogelijk je rust pakken is denk ik het enige wat je kan doen.
Hier al de hele zwangerschap niet fit. Bij de eerste zwangerschap was ik echt de eerste 13 weken onwijs moe en de rest van de zwangerschap heb ik me echt supergoed gevoeld. Was echt superfit. Maar deze zwangerschap lijkt er geen einde aan de vermoeidheid te komen. Valt me zoveel zwaarder als de eerste. Toen wilde ik niet bevallen, omdat ik het zwanger zijn echt zou missen. Nu zou ik het niet erg vinden om alles achter de rug te hebben.