Bij mij klopte de schatting wel. Hij werd geschat op 3,5 kg en woog ook 3,5 kg. Maar ik had dan ook een heel ervaren gyneacologe.
Hee meiden Even een update vanuit mijn kant. Kom weer terug uit 't ziekenhuis! Aan de CTG gelegen en overleg gehad met de gynaecoloog. Ik ga gewoon weer terug naar de verloskundige! Ik voel nog steeds wel leven, alleen nog steeds op een andere manier als ik gewent ben. Maar omdat 't op CTG allemaal er goed uit ziet, en ik ondanks dat 't anders is (minder vaak, en minder duidelijkheid), toch besloten heb samen met de gynaecoloog zo door te gaan en de natuur proberen zijn gang te laten gaan bij de verloskundige! Als ik binnenkort weer begin te twijfelen over 't voelen van leven, dan moest ik dat mijn vlk melden en wordt ik weer doorgestuurd, maar dan zou ik bij de gynaecoloog blijven en ook in 't ziekenhuis bevallen. Nou we wachten nog even rustig af. De steken ed. die ik heb in m'n buik hebben er waarschijnlijk wel mee te maken dat er wat bezig is in m'n buik. Maar nog geen weeën activiteit te zien op de CTG. Ondanks ik wel sinds gister wat meer last heb van harde buiken en soms voorweeën! We wachten nog even af. Hooguit 3 moet ik maar denken, dan wordt 't sowieso gehaald (42 weken). Maar goed, we hopen dat 't niet tot 42 weken gaat duren! We zullen zien. Er is weer niet gevoeld of ik ontsluiting heb of iets dergelijks. Dus dat is altijd nog afwachten. Nou de spannende tijd maar afwachten. Donderdag weer mijn standaard controle bij de vlk! En mensen mensen wat is 't heet!
haha ag, als mijn en vriend ons gevoel zou kloppen zou ik morgen of donderdag moeten bevallen haha! Wij hadden elke x zo'n voorgevoel van 'aah 23/24 juli, woe of don. Dat zou nog wel eens kunnen! Haha' maar heb d'r nu toch een hard hoofd in Heb nu steeds 't gevoel dat 't toch later komt dan 3 aug (uitgerekende datum)! Nou ja, we sil see! Mocht 't woe of don wel gebeuren, doe dan maar donderdag, dan is er namelijk een leuke verloskundige (mijn eigen), een man, zo'n leuke vent, mijn vriend hoopt ook dat hij bij de bevalling is haha!
Mijn kleine was goed diep ingedaald, maar ligt nog miet vast. Dat heeft geen verschil op sneller bevallen toch? Want sommige dalen tijdens bevalling pas in!?
Ik ben met 37+4 bevallen en ons zoontje was 2540 gram. Deed het gelijk goed en mocht meteen naar huis. Nou ja meteen, ik had een keizersnede dus dat was na 4 dagen.
Mijn dochtertje werd geboren met een gewicht van 2590 gram, had ook steeds extra groei echos omdat ze niet snel meer groeide. in week 39 is ze geboren. we moesten 1 nachtje in het ziekenhuis blijven omdat ze haar suiker in de gaten wilden houden of dat goed was. alles was goed en de volgende ochtend konden we naar huis. en ze deed het super. dronk meteen goed, en hield de temp ook perfect.
Hier een zoontje van 2345g, ondanks ziekenhuis beleid van minimaal 2500 gr mocht hij na 24 uur naar huis. Mede omdat hij goed dronk en niet afviel in gr de na de eerste dag. Ik ben ook ingeleid met 37+ 6. Het geschatte gewicht weet ik niet maar ze zeiden vanaf 36 weken ineens dat hij onder de p3 lijn lag. Dat in combi met weinig voelen vanuit mijn kant bij 37 weken ( waarschijnlijk mede door de spanning) gaf voor het ziekenhuis de doorslag om me in te leiden. Mijn gynaecoloog wou niet onnodig het kindje langer in de buik houden als hij er buiten beter af zou zijn. Mijn placenta doorbloeding zag er goed uit, maar toch. En tsja ik had niet zo een klein kindje verwacht maar oh wat heeft hij het na de geboorte goed opgepakt. Misschien kun je hier helemaal niks mee, maar wilde het toch met je delen.
hier dochter geschat op een 5 a 6 pond en met 38,2weken woog ze 2450 gram zoontje was geschat op 5 pond en woog 2345gram met 36weken. dus schattingen klopten wel redelijk.