Paar maanden terug al en topic hierover gehad maar ik kom er echt niet uit Ik hoop dus op wat nieuwe meningen. Ik twijfel tussen Lynn en Robyn (Robin). Welke past het beste bij Tess(y)?
Hier "zit" ik ook een beetje mee. Lynn is net als tess een vrij veel gebruikte naam. Robin hoor je minder en lijkt toch qua klank op lynn. Moeilijk
Robin! Lynn is het eerste wat in me opkomt bij het horen van 'Tess', dus ik vind 'm eigenlijk iets te voorspelbaar. Zie de combi veel vaker voorbij komen. De naam Lynn komt ook wel veel voor tegenwoordig. Mooie naam hoor, maar ik vind Robin wat speelser en stoerder, net als Tess. Ik vind Tess zacht, stoer en lief. Lynn vind ik stoer maar ook wat hard. Robin stoer, zacht en lief net als Tess. Ik ga dus absoluut voor Robin!
Lyn vond ik een mooie naam, maar sinds het 'hip' is om daar een dubbele naam van te maken; jazz-lyn, lizzy-lyn, jace-lyn ed... Vind om het een naam die ik-niet-meer-mag-omschrijven-anders-volgt-er-veel-commentaar-naam... Robin is een leuke meidennaam, maar Linde vind ik ook mooi en net wat anders.