Hoi meiden, Ben nu 38 weken zwanger, ons meisje is wel ingedaald, maar mijn buik zit echt nog mega hoog, echt als ik zit zit ik er zo'n beetje tegenaan..., heb niet zo'n heel lang bovenlijf dat scheelt misschien ook! Maar kan nergens terug vinden of dat als je buik nog hoog zit je bevalling ook veel langer op zich laat wachten?? Denk nl dat ik op het moment de 42weken wel ga halen als ik mijn buik bekijk! Niet dat ik nu al wil bevallen hoor, maar vroeg het me af, kan het nergens echt vinden nl!! Succes allemaal, XXX
Hoi, Ik ben volgende week donderdag uitgerekend en mijn buik zit ook heel hoog. Ons kindje is al weken volledig ingedaald en ligt vast in het bekken. Ik kreeg ook vaak de mededeling dat mijn buik nog niet gezakt was dus dat ik nog een hele tijd zou moeten. Toch de vraag bij de vk neergelegd, zij gaf aan dat niet bij iedereen de buik volledig zakt. Bij de 1 gebeurd dit wel en bij een ander niet. Nu is mijn baarmoeder spits en lang uitgerekt en verwachten ze dat we een vrij lang kindje krijgen (wel geschat op minder dan 6 pond). Dus misschien heeft dat er ook mee te maken. Zelf ben ik overigens niet heel erg lang (1.62), mijn man daar en tegen is wel lang (1.88). Dus de lengte zal ze wel van hem hebben
Hoi meiden, Bedankt alvast voor de reactie's, ja word er eerlijk gezegd een beetje moe van van al die mensen die dan zeggen, nou dat duurt nog wel even, zit nog zo hoog, terwijl voor mijn gevoel het elke dag kan gaan beginnen, maar me er zeker van bewust ben dat het ook nog 4 weken kan gaan duren, maar vroeg me af of het ermee te maken heeft, voel nl dat onze kleine ook behoorlijk ver onderin ligt, dus dat indalen zit wel goed! Ik ben idd ook niet heel groot 1.68cm, manlief 1.89cm en ons beebje is ook lang, maar ze schatten het ook op 6-6,5pond, dus ook niet super groot! Misschien is de baby best lang en neemt het daardoor veel plek in beslag en zit het wat hoger, alhoewel voor mijn gevoel het vandaag iets lager zit!!! Ach ja, we moeten gewoon afwachten, maar vind het wel super spannend allemaal hoor!! Succes allemaal
OOk ik heb s'avonds z'n beetje een half kind tussen mijn ribben liggen. Enigste optie is dan om een beetje achterover te leunen of te gaan liggen op mijn zij. Wij zijn beiden erg lang , dus wie weet heeft dat er iets mee te maken. Ik ben overmorgen uitgerekend en de baby is al wel 4 a 5 weken volledig ingedaald. Sinds 3 weken ligt hij/zij ook al vast in het bekken. Ieder lichaam is zo totaal verschillend!
Ik had ook een mega hoge buik, maar de baby was volledig ingedaald. Ben met 39.1 bevallen, dus trek je niks van die betweters aan. Mij werd ook steeds gezegd dat de baby echt niet ingedaald was (kennelijk wisten ze het beter dan de Vk)
oooh ik ben 2wk geleden bevallen en toen ik smiddags nog op school stond voor de oudsten op te halen zeiden de mensen nog: ooooh je buik zit nog hoooooog! 'dat duurt nog wel even hoor!' Ik was toen 40+5 en ben die avond bevallen..... Beeb was ook ingedaald, 53cm en 4166gr..... succes ermee, maar t zegt dus echt niks hoor!!!
Vergeten te zeggen, volgens de VK had ik een smalle maar lange baarmoeder. J lag dus "recht op" in mijn buik. Vandaar mijn hoge buik.
Ik heb hier precies hetzelfde. Ons kindje is al een poosje ingedaald en ligt vast in het bekken, maar ook ik heb een kindje dat nog steeds lekker tegen mijn ribben aan ligt. Wel vervelend soms, vooral 's avonds, maar ja! Inderdaad: elk lijf en elke zwangerschap is anders, en ik denk dat het ook wel ligt aan de lengte van jou, je partner en je kindje. Ik ben 1.78 m, mijn man 1.88 m. en ons kindje is ook een lange! (zie banner) Niet zo gek dus dat hij/ zij nog zo hoog ligt! Gr. Pinda83