Nu ook zien...... wat leuk!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Liiaatje, Dec 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

Oct 8, 2010
    214
    0
    0
    Ik voelde me babytje al heel vaak,
    vandaag heb ik ook voor het eerst mijn buik zien bewegen..
    je ziet schokjes en tikjes in je buikje..
    de ene kant groter dan de ander, daar zit ze zeker met haar kontje..
    Het was zo grappig om te zien..

Misschien had ik het eerder kunnen zien, maar ik had er nooit op gelet, zat met me buik op de bank tv te kijken.. en voelde heel de baby druk doen in me buikje..

So leuk, en de tijd gaat snel zeg !!! zooo, voor je het weet heb je de kleine in je armen...:):)

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    3,101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja grappig is dat om te zien hè. :)
    Zie soms ook mijn hele buik heen en weer gaan, vraag me dan echt af wat -ie allemaal uitspookt daarbinnen. :p

3. Chai

Chai Niet meer actief

Het is echt apart om te zien ja. Ik kon het al zien vanaf een weekje of 18 als ze erg druk was. Maar nu sinds week 21 is het echt heeel duidelijk, soms schrik ik ervan! :D
    De tijd gaat inderdaad echt snel, kan niet geloven dat ik al over de helft ben.

4. Sannanas

Sannanas Lid

Dec 22, 2010
    49
    0
    0
    Fotografie
    Brabant
    Ja, fantastisch is het, moet er soms ook erg om lachen. Af en toe beweeg ik zelf ook helemaal mee als dat kleine ventje druk aan het stoeien is :D

Jammer dat je man dit gevoel niet kan meemaken. Zou zo graag dit geweldige gevoel met hem willen delen.

5. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Bij mij "schudt" mijn buik nu ook soms als de kleine beweegt, zo grappig om te zien en vooral te voelen!
    Als mn man zijn handen op mijn buik legt wordt er alleen niet geschopt, haalt hij zijn handen weg, begint het weer...

6. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier stopt de kleine man ook zodra mijn man zijn handen op mijn buik legt...ze voelen het gewoon...;) blijft prachtig he?

Share This Page