Heb jij een mooi liedje voor je ongeboren kindje die je veel luisterd tijdens je zwangerschap? Plaats 'm hier(eventueel met je verhaal waarom je dit zo'n mooi liedje vind). Ik zal even aftrappen: Chris De Burgh "Go Where Your Heart Believes" by Chris De Burgh w/ Lyrics (HD) - YouTube Chris De Burgh-Go Where Your Heart Believes Babyliedje 'Lief' www.hetbabyliedjesboek.nl - YouTube Babyliedje "Lief" Stef Bos - Ik heb je lief Lyrics on screen - YouTube Stef Bos-"ik heb je lief" Nou ja, de teksten spreken voor zich
Nope! Ik luister mn eigen muziek en een van de babies vindt dat geniaal! De andere maakt het niet zoveel uit. Geen speciaal liedje ofzo.
Ik heb een specifiek liedje dat ik gewoon erg graag en dus ook erg vaak zing. Ik merk dat Babymuis er ook op reageert inmiddels. Het liedje is Allelujah van Fairground Attraction.
de liedjes die veel gedraaid werden in het begin van de zwangerschappen! dat zijn follow rivers en diamonts.
Geen speciaal liedje. Maar ik heb tijdens de zwangerschap veel piano gespeeld. Ik merk dat ze in de box heel rustig luistert als ik nu piano speel alsof ze het herkent (geen idee of dat natuurlijk zo is). Ze ligt dan echt heel stil, terwijl ze normaal door heel de box rolt en speelt. Heel leuk om te zien!
Ik weet niet of ik nog even een reactie mag geven ondanks dat ik vorige week ben bevallen.... Ik had André Rieu, la ballade pour adeline en het wiegellied van de 3Js. En hij reageert er echt op, nu hij er is, prachtig!