Mijn kleintje is al vanaf vrijdag avond zo rustig. Dit was ze daarvoor nooit. Heel de dag was ze wel in de weer in mijn buik. Daarvoor een paar dagen alsof het leek dat ze buiten adem was zo bewoog mijn buik.. heel vreemd. Ik voel haar maar 1 of 2 keer per dag , moet wel erg concentreren erop en dan is het nog zachtjes ook dat ze beweegt. Is dit stilte voor de storm?? Ik herken dit. Mijn oudste was tot de weeën begonnen gewoon lekker bewegelijke en bij mijn jongste had ik ook minder leven met 40.1 en ben ik gelijk ingeleid in het ziekenhuis diezelfde dag nog. Ik maak me wel zorgen maar wil niet als een zeikerd overkomen
Volg je gevoel zou ik zeggen, bel even met je vk. Die kan wellicht even luisteren etc en dat kan je rust geven.
Bij mij wisselt het per dag, de ene dag echt 10 bewegingen per minuut en de andere dag een paar per uur. Ik heb dit met mijn vk besproken. Zij gaf aan dat als ik twijfel of het normaal is, ik gewoon moet bellen voor een ctg. Dus, bij twijfel bellen!
Ik zou even bellen,gewoon voor je eigen gemoedstoestand. Ik heb dat nu ook pas gedaan, alleen gebeld naar meer dan 24 uur niets te hebben gevoeld, ik kreeg te horen of ik de volgende keer even wat eerder wilde bellen...