Ik ben nu 38+1 en sinds gister heb ik heel vaak krampen onder in mijn buik. Zolang ik lig of zit gaat het wel, maar zodra ik opsta en ga lopen, loop ik half krom van de pijn. De kleine was gister bij de VK nog niet ingedaald. Mijn bloeddruk was wel wat aan de hoge kant, geen eiwit in de urine gelukkig. De kleine beweegt goed. Zit echt te duwen met billen in mijn zij. Die krampen.....wat denken jullie? Voorweeën of toch misschien aan het indalen nu ofzo. Morgen gelukkig weer controle bij de VK dus kan ik het dan daar even voorleggen. Maar was nieuwsgierig of iemand dit herkend en of dit wat zegt over eventueel naderende bevalling.
Zijn het geen darmkrampen, daar had ik op t einde ook last van! En idd altijd even aangeven bij je vk. Een voorwee komt meestal als een golf opzetten en piekt en zwakt weer af...
Heb ik ook gehad, een dag later begonnen de voorweeen, die naadloos over gingen in echte weeën.. Dus wie weet?
Hier hetzelfde. Ook echt ongestelheid krampen, en harde buiken. Kan het me niet meer herinneren van de vorige keren eigenlijk. Bij mij is de kleine ook nog niet ingedaald. Helaas dus geen idee wat het is, maar heb dus wel hetzelfde
Ik heb momenteel vooral snachts menstruatiepijn in onderbuik en onderrug...als ik opsta zowel van de bank als bed dan heb ik scherpe pijn onderin mn buik thv mn schaambeen. Ik neem aan dat die pijn die je bij opstaan heb, banden pijn is. Kleine bij mij is ingedaald...ben 37.4 wkn
Kan het me dus ook niet herinneren van de eerste dat ik er zoveel last van had. Pfff tis echt heel vervelend. Maar toch weer even fijn om te horen dat ik niet de enige ben.
Ik heb dat al een week, van die krampen onder in mijn buik. en mijn been begon gisteren ineens niet meer mee te lopen en vanmorgen heb ik er bij allebei de benen last van.. soort banden pijn ofzo vlakbij mijn liezen. Ik hoopte vannacht zo dat het ging gebeuren, vooral omdat ik steeds vlagen van krampen had die erger werden en afzwakten, maar niet met regelmaat... ik heb gewoon geen oog dicht gedaan. ik hoop gewoon op weeen, op die pijn, mijn man verklaart mij voor gek maar ja dan is het maar achter de rug... ik kan niet meer!
o ja, en mijn baby is al bij 27 weken ingedaald en bij 34 weken zat ie vast in mijn bekken. Dus het is geen indalingspijn meer...
Heb ik ook even gehad vorige week......behoorlijke krampen maar bij mij kwam het door het indalen.....volgens de verloskundige voel je veel meer dan bij de eerste, bij de eerste heb ik nooit last gehad van krampen en ook nooit harde buiken gehad en nu al weken harde buiken