38 weken en ziek...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Miran73, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miran73

Miran73 Actief lid

Ben 38 weken zwanger en heb nu alweer keelpijn en erg verkouden en koortsig.........totaal niet fit dus.
    Moet er niet aan denken dat nu de bevalling gaat beginnen....
    Wie herkent dit en heeft tips?

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Een zoutoplossing neuspray of evt stomen met wat kamille (kan soms wat verlichting geven). Voor de keelpijn dropjes eten (niet als je een te hoge bloeddruk hebt)of iets van vicks om keel en luchtwegen te verzachten.
    Bij hoge koorts kan je evt een paracetamolletje innemen.

Veel beterschap hoop dat je weer snel opgeknapt bent voor het gaat beginnen. :thumup:

3. Miran73

Miran73 Actief lid

Dank je wel voor je reactie!
    Ben vanmiddag toch maar bij huisarts geweest,voel me echt ziek,heb het nu al voor de 2de keer in korte tijd.....slaap soieso al slecht en nu helemaal....ben dus zooo moe.Huisarts heeft mij antibiotica voor geschreven....even een handje helpen zodat ik iets fitter de bevalling in ga.Hopelijk helpt het snel!
    Laat dan de bevalling maar komen ;)

4. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Vervelend is dat he? Daar komt dan ook nog eens bij dat je als je zwanger bent een verlaagde weerstand hebt en daardoor vatbaarder bent en ook nog eens minder snel opknapt als je ziek bent.
    Hoop dat het kuurtje snel aanslaat. (ik voelde me na een paar daagjes wat beter)
    Lekker uitzieken en je laten verwennen ;)

5. Miran73

Miran73 Actief lid

Dank je wel!
    Ja dit is vervelend....helemaal zo vlak voor de bevalling...Heb nog 2 kinderen hier rondlopen die wel gewoon naar school,sport ed. moeten....Tussen door maar proberen te rusten.....blijkt wel weer een moeder kan gewoon niet ziek zijn... ;)
    Maar goed ik kan aftellen.....straks zijn we dit weer helemaal vergeten!

6. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik ben op deze manier bevallen en je slaat je er echt wel doorheen

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sterkte hoor, kan begrijpen dat je hierover in zit...

8. Miran73

Miran73 Actief lid

Dank je....gelukkig slaat de antibiotica aan...en voel ik me al een stuk beter!
    Van mij mag het gaan beginnen! ;)

Deel Deze Pagina