Ik ben 38 weken zwanger slaap goed eigenlijk niet echt moe geweest nog en nu inneens sinds een uur stort ik hellemaal in elkaar super moe en wat duizelig niet erg maar alleen bij het opstaan. Me ijzer is goed vorige week op geprikt Iemand enig idee of wat goede tips
Inderdaad toegeven!! Je lichaam geeft aan rust te willen en je moet gewoon lekker luisteren naar je lichaam. Mss een teken van een aankomende bevalling! (paar daagjes ofzo hihi)
Hihi laten we het hopen dat ik over een paar daagjes a bevallen kan niet wachten. Dat word dus nog even 2 uurtjes wachten tot me vriend thuis is voordat ik kan gaan slapen Dochtertje gaat denk ik niet met me mee slapen haha
Je hoort inderdaad vaak dat een paar dagen voor de bevalling iemand ineens heel veel en goed kan slapen... Hoop het voor je meid! XXX
Hoi SvanDeurzen, Ik wil je geen schrik aan jagen, maar er is bekend dat als je dit in de laatste weken van je zwangerschap zo erg en ineens hebt je wel goed uit moet kijken. Mijn schoonzus had dit ook en had ongelofelijk hoge bloeddruk en merkte dit niet. Is je urine ook troebeler?!
Net heerlijk geslapen vriend was eerder thuis Ben al een stuk meer opgeknapt Me urine was trouwens mooi helder
Oke dan is het goed Goed in de gaten houden als je vaker moe word... Geniet nog lekker van je zwangerschap meid...
ik had dit beide keren een dag of 2 voor de bevalling maar of dat bij meerdere of iedereen zo is geen idee
Hier ook wat vaker moe hoor, en 38 weken Maar dat komt omdat ik juist snachts heel erg slecht slaap En overdag het dus inhaal. Vokgens mijn vk is het normaal dat je zo moe kan zijn want je loopt Toch op je eind.
Hier ook! En heb nog gepeupel rondhobbelen hier dus kan ook niet zomaar gaan liggen. Ben helemaal kapot (behalve als ik net op ben, dan gaat t wel) en mijn buik doet zo'n zeer, alsof hij heel hard omlaag gedrukt wordt, ook steeds misselijk en hoofdpijn. Oh en heb geen zwangerschapsvergiftiging. Laatste loodjes wegen het zwaarst!! Heb jij ook al voorweeën?
Ik heb nog geen voorweeen met mijn dochtertje wel gehad vanaf zo een 36 weken Heb nu wel wat meer harde buiken die soms wat vaker komen in een uur en dan weer een hele dag niet zijn ook niet pijnlijk ofzo Ben erg benieuwd of ik nog wel voorweeen krijg
Oh hier wel, vind het toch pittig met mijn kleine man erbij. Hoe is het vandaag? Hier heel heel heel erg moe, ga zo ff met de kleine mee liggen hoop ik.
Gaat vandaag wel goed gister vroeg gaan slapen en vandaag is de kleine meid bij opa en oma zodat ik wat rust kan nemen voor mezelf heerlijk. Lekker gaan slapen meid als je zo moe bent hopen dat de kleine ook lekker wil slapen kan je weer wat tot rust komen Verder alles goed vandaag met je niet te veel last van voorweeen?
Ik herken het hier ook, sinds 3 dagen ontzettend moe. En slaap ook als een roosje opeens. Rond 23.00 uur ga ik erin rond 3.15 elke nacht even plassen en dan tot 7.30 ongeveer.
Nou daar gaat mn middag, hoop dat alles goed is. Voel de kleine meid wat minder, dacht door de voorweeen maar toch maar ff gebeld. Is nu al een dag of drie zo.. VK komt eraan en dan een CTG in het ziekenhuis bah..
Bah dat is minder Ik hoop dat het allemaal goed is met de kleine Mischien wel stilte voor de storm Laat je even weten hoe het gegaan is
Het was allemaal goed gelukkig! Zit nu wel flink in de voorweeën en ben echt helemaal wappie, duim dat mn meisje niet tot de 40 weken blijft zitten! En duim ook voor jou!
Gelukkig was alles goed wat een schrik zeg. Nou Laten we dan maar flink duimen en hopen dat we snel ons wondertje in de armen mogen houden