Net een stukje braadworst op wat wat zurig smaakte (dus denk dat het bedorven was). Ik heb de rest niet opgegeten, dus echt maar 1 stukje. Kan dit kwaad voor de baby? De listeria bacterie kan er niet inzitten toch? Gezien het gewoon goed gebraden was? lees op internet dat deze gedood wordt boven de 70 graden... Ik baal er wel behoorlijk van, en maak me zorgen, ik let altijd supergoed op en durf al amper vlees meer te eten ivm toxoplasmose en dan dit:x
volgens mij kan jij er hoogstens ziek van worden, maar als je zo weinig op hebt denk ik dat het wel mee gaat vallen.
Volgens mij kun je hooguit ziek worden. Dit is niet leuk, maar kan enkel in extreme gevallen kwaad voor je kind. Als je bijvoorbeeld zoveel moet overgeven dat je dreigt uit te drogen ed...
Ik zou me er niet druk om maken hoor! Heb ook al eens iets gelezen over verschimmeld brood, wat ook niets uitmaakte. Je hebt maar een klein stukje gehad en je kleintje is goed beschermd!
Vinger in je keel en uitspugen. Al denk ik dat je beeb er niets van mee krijgt maar meer voor jezelf ?! Succes.