hoi hoi, ik ben nu 30 weken zwanger en met 20 weken zeidden ze al dat het kindje te klein was..nu dus vanmorgen een groeiecho gehad..die was jammergenoeg niet helemaal goed. kindje loop 3 a 4 weken achter en heb te weinig vruchtwater...baal ernorm.. xxxxx
he wat kut voor je. Gaan ze nog onderzoeken hoe het komt of zeggen ze dat het niet erg (wat me niet lijkt) sterkte met alles
Dat is even schrikken! Zijn jullie (jij en vriend/man) ook klein of niet?! Heb namelijk al wel eens gehoord dat dat het geval was en dat er niks aan de hand was. Iemand van 2m krijgt nou eenmaal een ander formaat kind dan iemand van 1,60 en ze houden altijd een gemiddelde aan... Hoop dat het meevalt!
jeetje Naverona,das schrikken als je zoiets krijgt te horen,kon ik je maar helpen,heb 1,5 liter te veel aan vruchtwater en meisje ligt nu zelfs al bijna 6 weken voor in groei,kon ik maar 4 weken groei en 1 liter vruchtwater naar je toe sturen,waren we beidden niet zo bezorgt. Ik hoop dat alles gewoon goed is met je kindje en dat je kindje een flinke groeispurt gaat maken. Sterkte meid.
ach meid, das schrikken. Heel veel sterkte en succes. Mischien een beetje troost, toen mijn moeder van mij zwanger was zeiden ze ook dat ik lich. gehandicapt zou zijn, ik zou een waterhoofd hebben en mijn lich. zou niet goed ontwikkelen. Ook zij had te weinig vruchtwater en heeft uiteindelijk 7 mnd plat gelegen van mij Maar toen ik eenmaal geboren was, was er niets aan de hand, dus het kan ook goed aflopen. Zelf heb ik nu ook minder vruchtwater. Net niet te weinig maar wel 4x de 20 echo moeten doen om het zeker te weten. Niet TE weinig maar wel verminderd. Heb dus ook een kleinder buikje. Dus ik begrijp enigsinds wel je zorgen, ik duim voor je. Blijf hopen en positief, daar heeft jullie baby het meeste aan
Onze zoon lag ook dik 3 weken achter op groei ik moest veel rusten fit hielp wel hij is met 38 weken geboren met een gewicht van 2650 gram en 46 cm
hoi hoi , dank jullie voor de reacties.. Ik heb al twe kinderen en die zijn allebei met goed 7,5 pond geboren en ik ben wel wat kleiner maar mijn man absoluut niet..hihi.. Ik moet over twee weken terug voor een volgende groeiecho om te kijken of het verder wel allemaal goed groeit..als er in die twee weken niets veranderd dan is er wel een probleem..maar ze verwachten dat dit kindje gewoon heel erg klein is..er er gingen nu nog geen alarmbellen rinkelen zei ze. mijn oudste zat van de een op de andere dag zonder vruchtwater en moest met spoed ingeleid worden, daar ben ik dus wel weer bang voor..met de 20 weken echo had ik namelijk nog zat en nu nog maar 3 kleine plasjes waarvan de grootste maar 4 cm was.maar dit gaan ze goed in de gaten houden..dus ik hoop zo dat het kindje wel gaat groeien, aar ze verwachten dat het kindje als het zo doorgroeit de 5 pond niet haalt.. xxxxxx