38 weken zwanger en ben het zoooo zat!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kaat888, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0

Hier nog zo 1:D! En daarnaast heb ik echt een rottige zwangerschap, al de hele zwangerschap misselijk, bi, zwangerschapsischias, zw. diabetes met insuline, heel veel harde buiken. Tel dat op bij bovenstaande en je kunt wel uitdenken dat ik er al even klaar mee ben. Doordat ik hiervoor 2 mk heb gehad liep ik vanaf het begin al om de week bij de gyn en door de overige klachten zijn daar ook nog diabetesverpleegkundige, internist, groeiecho's, extra bloedprikken en fysio bijgekomen. Zit elke week wel een paar keer in het ziekenhuis. Ik ben blij met ons kindje, maar die zwangerschap.........:(. Ik ben blij dat ik over een week of 4 word ingeleid!

2. Kaat888

Kaat888 Actief lid

11 jun 2012
    266
    0
    0
    Ik vind het altijd wonderlijk dat de ene alle kwaaltjes heeft en de andere helemaal niets.
    Ik heb tot de 20 weken helemaal nergens last van gehad en vanaf de 20 weken grr heb ik alles gekregen wat je maar kan krijgen!
    Ik heb nu ook dat ik 'savonds zon buikpijn heb dat ik ervan spuug is dit een teken?

Liefs

3. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    ey ey

ik ben inmiddels ook 37 wkn zwanger, en het langzaam behoorlijk zat... en dat terwijl ze zeggen dat je er van moet genieten... nou ik slaap niet meer, en dus kan ik er ook niet meer van genieten! vanochtend weer controle gehad en alles was in orde ben inmiddels in totaal 20 kilo aangekomen. het aftellen is nu echt begonnen!!

Deel Deze Pagina