Hoi! Heeft iemand nog ideeen wat ik op het geboortekaartje kan zetten voor mijn tweede zoontje? Ik wil geen versje, maar gewoon een tekst en zat zelf te denken aan: Op .. april is (naam grote broer) grote broer geworden van (naam baby). (naam baby) is 50 cm, weegt 3500 gram en heeft hele schattige vingertjes. Wil je (naam baby) komen bewonderen? Dan graag eerst even bellen. Papa, Mama en grote broer Achternaam adres telefoonnr Wat vinden jullie hiervan? groetjes littleme
kan prima! Zelf hou ik van nog kalere teksten ( dus geen gewicht etcetera en niets over bellen, rusttijden of cadeaus), maar ik vind dit een van de beste teksten die ik in tijden heb gezien. Geen geleuter en gejubel, geen grappen waar je je later voor schaamt... pas las ik ergens: wij zijn ontzettend blij met onze kleine smurf. Serieus! Wat julie kaart betreft: Prima!
Hoi! bedankt voor je reactie ik hou inderdaad niet van te veel poespas en misschien kunnen we lengte en gewicht wel weglaten. Ik vind het zelf wel altijd leuk om te lezen bij een ander of het een klein of groot kindje is, ook handig bij het kopen van kleertjes als kraamcadeau. Ah, dat van die smurf zou ik ook nooit doen, er zullen wel veel grappen over zijn gemaakt, hihi.
Versje prima maar idd bovenstaande zou ik dan weglaten of iets in de trant van dat het kindje gezond is van maken. Maar jullie kaartje dus doen wat jullie mooi vinden staan!