Help!!! Erg pijnlijke steken linkerkant buik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door WorkingMum, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

#1 WorkingMum, 25 mei 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2012
    Zoals de titel het eigenlijk al zegt.

Heb sinds een uurtje of zo ontzettend veel steken in de linkerkant van mijn buik. Niet in mijn lies, maar wel erg ver naar beneden.

Nu is het al een week aan het rommelen bij me, maar ook heb ik last van mijn bekken. Af en toe slaan die 'op slot' zeg maar, en dat doet enorm pijn.

Wat zou dit kunnen zijn? Het lijkt net of ze mijn buik even samentrekken (maar dan aan de linkerkant). De steken komen en gaan, maar net zat er 7 minuten tussen.

Ben zo bang dat dit het begin is...

Want mijn andere klachten zijn :
    - Steken in vagina,
    - Misselijk
    - Menstruatie krampen onder in buik
    - Harde buiken (bijna de hele dag)

Herkent iemand dit?

2. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het steeds zo rommelt, bel dan de verloskundige even. Daar zijn ze voor.
    Gezien je onderschrift zou ik zeker niet af wachten.

3. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk, we lopen bijna gelijk met onze zwangerschap.

4. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Het kan indalen zijn of dat je teveel doet. Rust je genoeg? Probeer het huishouden wat de boel de boel te laten. Succes joh, ik hoop voor hè dat het nog eventjes niet doorzet en je beeb lekker kan groeien!

5. WorkingMum

WorkingMum Niet meer actief

@ Hummeltje83,

Heb niet gebeld maar gelijk in bed gaan liggen. Nu vandaag weer een vreemd gevoel in mijn buik. Maar dinsdag mag ik naar het ziekenhuis naar de gyn, dus daar ga ik het zeker aankaarten.

En wat leuk dat we bijna gelijk lopen :D Hoe voel jij je?

@ Arnoe, dat teveel doen is het ook wel een beetje.
    Had me voorgenomen na die opname in het ziekenhuis niets meer te doen, maar dat gaat niet. Kan dus echt niet stilzitten.

@ All, vandaag het huis gestoft en dus alweer erg pijn in mijn buik. Morgen mag manlief stofzuigen en ik doe niets. Behalve dan het kamertje verder afmaken (decoratie).

Nu nog ff wat rekeningen betalen (werk gaat gewoon door) en dan lekker onder de wol.

Deel Deze Pagina