Ik ben inmiddels 38 weken zwanger en begin te twijfelen over de naam die we hadden.. Vandaar nog 1x een poll misschien kunnen jullie mij helpen?
Jurre! Prachtige naam. Jack vind ik wel stoer maar ik houd niet zo van Engelse namen, al vind ik dit een leuke
Jurre! Staat nog steeds in mijn top 3, geweldige naam. Bij onze appie werkt er een oudere man genaamd Jack -uitgesproken als 'sjak'- dus ik heb daar geen leuke associatie bij. Aardige man hoor, maar voor mij niet voor een kind. Daarnaast ben ik geen fan van Engelse namen.
Ik vond Jurre altijd al erg mooi! (Word hem bij ons overig niet...) vandaar Jurre gestemd. Jack vind ik ook niet zo mooi persoonlijk!
Ik vind Jack inderdaad wat tijdlozer mits het dus op z'n Engels wordt uitgesproken en niet als sjak zoals al eerder benoemd is
Niet veranderen van gedachten hoor! Dat komt door de hormonen... krijg je spijt van. Bij mij kwamen ineens allerlei namen naar boven borrelen die ik daarvoor nooit had bedacht. Dat noem ik hormoonnamen.
Jack. Ik vind Jurre niet mooi, net alsof iemand zich verslikt (door de 'urr' ofzo). Jack klinkt voor mij ook veel leuker voor een volwassen vent.