38 weken zwanger en menstruatieachtige pijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door bluebelleke, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bluebelleke

    bluebelleke Actief lid

    8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    ik heb sinds vandaag zo`n aanhoudende menstruatieachtige pijn die naar mijn rug trekt, ik heb dit niet gehad bij mijn vorige 2 kindjes...heeft iemand dit ook gehad en hoelang erna ben je bevallen?
     
  2. Elegance

    Elegance VIP lid

    13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Twee keer dezelfde dag ;)
    Ik heb nooit voorweeen gehad, maar wel krampen die ik omschreef als ongi krampen.... Totdat beide keren het water brak :) en toen ging het heel snel :)
     
  3. mausi

    mausi Fanatiek lid

    22 jul 2009
    2.686
    568
    113
    Gelderland
    Ik heb ook al een paar dagen het gevoel ongesteld te moeten worden. Herken dit ook niet van mijn vorige zwangerschap. Ben nu 38+2... Maar het lijkt bij zeurderige gevoel te blijven en zet niet door.....
     
  4. sammieshiba

    sammieshiba Actief lid

    6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Hier ook al een week menstruatie achtige krampen, vooral s'nachts, het is maar afwachten of ze zich aandient of niet...spannend hé?
     
  5. Zahra2

    Zahra2 Actief lid

    24 okt 2012
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had twee dagen voor mijn bevalling last van rugpijn.. de volgende dag het zh in gegaan en dag erna bevallen van mijn zoontje :D Succes met de laatste loodjes!!!
     
  6. Ytest

    Ytest VIP lid

    11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Kan ook nog blaasontsteking zijn. Even in de gaten houden.. :)
     
  7. sammieshiba

    sammieshiba Actief lid

    6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Toevallig net bij de dokter geweest om het even voor de zekerheid te checken, urine was goed, nu maar hopen dat deze "vage" klachten een doel hebben namelijk de baarmoedermond verweken ;)
     
  8. bluebelleke

    bluebelleke Actief lid

    8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    Dinsdag naar gyn geweest en ik heb 2 cm opening nu.
    Het zullen voorweeen geweest zijn, buiten harde buiken voel ik niks meer nu........ hopelijk stilte voor de storm:D
     
  9. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Spannend zeg ik heb ook al 2 dagen last van menstruatie pijn en sindsggisteravond om de 10 minuten weeën nu ben ik alweer wakker en voel nog steeds om de 10 minuten de weeën alleen ze doen nog geen pijn.
    Het is meer een samentrekking met beetje steken wat weer weg trekt na ongeveer 40 50 seconden.
    Dus echt het voorwerk maar hou wel lang aan, was om half negen in slaap gevallen en on 21.25 voelde ik de eerste ben nog gaan douchen en het bleef aanhouden toen later maar weer naar bed gegaan en nu dus weer wakker.
    Vind het wel spannend allemaal hihi.
    Heb van de eerste een kz gehad dus heb nog geen ervaring haha
     
  10. sammieshiba

    sammieshiba Actief lid

    6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Spannend zeg! Ben benieuwd wanneer het doorzet bluebelleke en Tinkerbell1987
     
    BYM vindt dit leuk.
  11. Black Roses

    Black Roses Niet meer actief

    Had dat ook, rond kerst. Die kramp en 's avonds steeds voorweeen, die soms net echt leken. Uiteindelijk na een rustige avond op 13-1 (met 41+2) bevallen, maar toen de bevalling een uurtje gaande was, had ik al 7 cm ontsluiting. Was dus wel ergens goed voor geweest. Maar hoop dat je snel bevalt, want met bijna 39 weken ben je het vast al wel een beetje zat ;)
     
  12. bluebelleke

    bluebelleke Actief lid

    8 apr 2013
    338
    9
    18
    Vrouw
    Belgie
    2 dagen overtijd en nog altijd niks hier, ik ben naar de gyn geweest en ik heb nu al 3 cm opening.
    ik hoop zoooooo dat hij snel komt nu..ik wil mijn baby :)
     
  13. sammieshiba

    sammieshiba Actief lid

    6 mrt 2012
    446
    1
    16
    kinderopvang
    den haag
    Zat toevallig maandag aan je te denken of je inmiddels bevallen was haha maar nog steeds niets dus? Hier ook niet helaas.
     

Deel Deze Pagina