38 weken zwanger en mijn man heeft mij verlaten voor een ander

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door lieselot83, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2013

    mama2013 Actief lid

    8 jun 2012
    383
    0
    16
    Poeh meid, wat een heftige situatie. Toch hoor ik een enorme kracht bij je, ga daar ook alsjeblieft van uit, van de kracht die in je zit! Heel veel sterkte!
     
  2. Nahla2013

    Nahla2013 VIP lid

    4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Als het je lukt, ga dan zsm het alimentatiebedrag uit laten rekenen en vraag alvast een 'scheiding van tafel en bed' aan bij het juridisch loket.
    De alimentatieplicht gaat dan in vanaf het moment dat je kindje is geboren en vraag na dat als je bent gescheiden van tagel en bed, of hij dan alsnog automatisch het gezag krijgt.

    Ik zou niet te lang wachten. Dat is alleen maar in zijn belang mbt betalen.
     
  3. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ja hoor dat mag. Bij ons was er "lijfelijk" geen ander, wel waren er gevoelens voor een ander. Het eerste half jaar was heftig. Maar wij zijn er uit gekomen, door veel praten en therapie. Ik blijf denk ik altijd snel wantrouwen, maar we hebben een fijn en liefdevol gezin op dit moment.
     
  4. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Tjeetje wat erg!!!! Laat dit aub. niet de bevalling overschaduwen. Geniet, geniet en geniet! De problemen tussen je man en jezelf later aanpakken. Laat je niet gek maken;)
     
  5. Ilse73

    Ilse73 Actief lid

    9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er nog een manier om er toch samen uit te komen door bijv. relatie therapie? Je gaf in je eerste bericht al aan dat het al een hele tijd niet lekker liep en dat jij last had van woede aanvallen enzo. Dit geeft hem absoluut niet het recht om vreemd te gaan, laat ik dat voorop stellen maar misschien (als je dat zelf ook wilt natuurlijk) om er toch samen uit te kunnen komen.
     
  6. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Dat is fijn om te lezen!!
     
  7. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    Ach meid, wat een l*lhannes :$. Ik wil je vooral even sterkte wensen.
     
  8. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik wil niet het topic van TS overnemen, maar zoals zij ook al schrijft, is er vaak wat meer aan de hand dan alleen maar vreemdgaan. Ik had HG in een heftige vorm, BI en mijn schoonmoeder overleed. Ik kon er niet voor mijn man zijn. En het is niet goed te praten, maar dat hij gevoelens kon ontwikkelen kan ik achteraf begrijpen. Ik was niet de vrouw waar hij terecht kon.......
     
  9. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    Nou sorry hoor, maar je trouwt toch in voor EN tegenspoed? Ik kan dat soort dingen nooit begrijpen. Dat je dan missch meer openstaat voor een ander, gevoelens ontwikkeld voor die persoon, tot daar aan toe. Maar dat je er ook nog iets mee doet, dat je je vrouw van 38 wk zwanger alleen achter laat? Daar is geen excuus voor vind ik.
     
  10. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Klopt, mijn man heeft er ook niets mee gedaan. Maar het was er wel. Voor TS is de situatie veel zwaarder!
     
  11. lieselot83

    22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Ik doe me best en ga echt proberen te genieten als mijn kleine man er is:)
     
  12. lieselot83

    22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Ja we zitten met een koophuis daar zit ik nu voorlopig in en na mijn bevalling gaan we dingen regelen.
     
  13. lieselot83

    22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Ik zou zo in therapie gaan echt waar maar of dat er van zijn kant in zit weet ik niet...
    Ik laat hem nu even met rust en als straks die kleine er is hoop ik dat dat wat los maakt bij hem en kan ik er over beginnen maar hij is gewoon verliefd op dat meisje...
     
  14. sas77

    sas77 Actief lid

    18 sep 2014
    183
    0
    0
    Lieselot....hoe gaat het nu met je?
     
  15. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.552
    321
    83
    Pff wat heftig dit allemaal.

    Ik wil je enorm veel sterkte wensen.
     
  16. Robynn

    Robynn Fanatiek lid

    18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    wat een dickhead!
    geen excuus voor zijn gedrag...
    zo zijn wij vrouwen nou eenmaal wel..excuses bedenken en onszelf de schuld geven...
    " hij zal wel in de war zijn, doordat de druk te groot is, omdat hij vader word" " Ik ben niet de vrouw waar hij terecht kon"
    " Ik zat in de knel met mijn hormonen"..blablabla..

    NEE!

    stelletje piemels!

    Ik snap dat je nog in een rollercoaster zit van emoties..
    Maar geloof me, als jij weer in balans bent met jezelf over een tijdje..
    Dan wil jij deze loser echt niet meer!

    Therapie.. ja.. das mooi.. maar je blijf altijd achterdochtig..
    Vertrouwen in de man waarvan je dacht die te kennen is totaal weg..
    Bah.. sorry hoor.. ik ben misschien wat fel..maar dit verdient niemand!
    Zeker geen hoogzwangere vrouw.. wat een kneus...

    Voor als je nog moet bevallen..heel veel sterkte en kracht toegewenst..
    Voor als je al bevallen bent.. focus je op je kindje en probeer je zoveel
    mogelijk in de watten te laten leggen door alle hulp die rondom je hebt.
    Want dat verdien je! Probeer hoe moeilijk ook, echt te genieten van je kindje..maak veel foto's en filmpjes..
     
  17. Eva2011

    Eva2011 Niet meer actief

    Koude rillingen als ik het verhaal lees. Maar ben het wel met bovenstaande eens. Maak jezelf geen verwijten. Mannen lopen hun p*k achterna wanneer het even lastig wordt. Geen excuus!

    Ik wens je heel veel kracht en sterkte de komende tijd. Fijn dat je zo'n enorm vangnet hebt!
     
  18. mel78

    mel78 VIP lid

    12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    TS, hoe is het nu met je?
     
  19. lieselot83

    22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Ja zover het kan gaat het goed.
    Vandaag 40 weken zwanger en nog geen baby boy op komst:D
    Ik heb goeie dagen en dagen vol verdriet en zwakte..
    Ik heb haar nummer ik weet waar ze werkt en zou het liefst haar de waarheid zeggen maar iets in mij zegt dat ik erboven moet gaan staan en me niet moet verlagen tot hun niveau...
     
  20. lieselot83

    22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Nou meid dit soort 'harde' reacties heb ik wel nodig.
    Het zet mij met beide voeten weer op de grond en bedenk me weer dat hij mij idd niet verdient.
    Ik ben uitgerekend vandaag maar er is nog niks op komst maar kan niet meer lang duren.
    Bedankt!
     

Deel Deze Pagina