Ik moet het even van me afschrijven!!! Wil mn vriend niet bellen want die is helemaal in Arnhem, er is niets aan de hand, maar dan gaat hij zich toch zorgen maken. Zat net op de fiets naar huis en voelde ineens telkens druk op mn vagina en het idee dat ik bloedde. Ben als een gek naar huis gefiets en gelukkig was er geen bloed te zien en had ik ook geen harde buik. Die druk op je vagina is dat het indalen???? Heb nu alleen nog last van menstruatiepijn in mn rug en onderbuik. Herkent iemand dit??????? Ik ben me rot geschrokken en zit nu gewoon te huilen van de schrik en blij dat er geen bloed oid te zien is. Het is ons eerste kindje en maak me snel zorgen (zelf nogal een piekeraar) Geen idee wat je kan verwachten qua pijntjes en wat voor dingen je kan voelen in deze weken. ja is allemaal wel uitgelegd, maar wanneer je pijn/dingen voelt die je niet kent raak ik toch wel beetje in de stress. Sorry, maar ik moest het even kwijt. Het lucht iig wel op. Gelukkig voel ik de kleine lekker rommelen en heb ik geen harde buiken. Nogmaals sorry voor het drama verhaal!!!
Hoi Hoi, Als je echt ongerust bent, bel dan gerust de vk of de gyn... onnodig in de stress zitten is namelijk ook niet prettig en niet nodig want voor vragen zijn hun er ook. Ik denk idd dat het indalen is.. ik voelde dat ook een druk vanonder. Ik heb ook die mensatuatiepijn gehad maar bij mij gingen ze gepaart met harde buiken en die heb jij niet gelukkig. Waarom had je het idee dat je bloedde dan?
Het is nu allemaal weer rustig, dus heb niet mn vk gebeld. Ik had het idee dat ik bloedde omdat het beetje voelde als wanneer je een dikke bloedprop hebt tijdens je menstruatie. Ken je dat?? Wel fijn om te horen dat het drukkende gevoel en pijn herkenbaar is. Ik dacht het zelf ook al, maar het is altijd fijn om te horen dat anderen het herkennen!! Bedankt voor je reactie!!
Klinkt als indalingsweeen en die kunnen goed pijnlijk zijn! Gelukkig is er geenb bloedverlies en als je twijfelt, gewoon je vk bellen en eventueel een echo laten maken he?
dank je wel!!!! fijn om te lezen. Je schrikt toch wel als je een pijn hebt die je nog niet eerder gevoeld hebt!! Ik heb sowieso donderdag een extra echo omdat mn buik wat aan de kleine kant is en dus misschien onze kleine ook.. Dan zullen we dan wel zien hoe het er voor staat!! Super bedankt voor de geruststelling!!!!
I.d klink wel als indalingsweeen. Had het vorige week ook s`ochtends bij het opstaan ineens. En gisteren bij de vlk bleek frummel te zijn ingedaald, dus dat zal het bij mij in ieder geval geweest zijn.. lastig he, al die dingen die je voor het eerst voelt ..
ja dat is het zeker. je voelt van alles en je weet gewoon nog wat normaal is en wat niet. Maar goed, door wat jullie vertellen ben ik wel gerustgesteld. Ik herken het goed. Allee nog wel het gevoel dat wanneer ik ga staan dat ik vloei alleen komt er niets. Nou ja, het hoort er allemaal bij schijnbaar. hahahaha