Succes met de laatste periode wachten! Ik ben de vorige keer ook met 41 weken gestript en 41+1 bevallen, was er mentaal helemaal klaar mee zelfs al kon ik het lichamelijk nog wel aan Heb ook de dag ervoor nog lekker in de tuin gewerkt en van alles gedaan. Ga dat dit keer ook proberen te doen, stukjes wandelen of op de koffie gaan. Je zinnen verzetten en vooral niet denken 'elke dag kan het gebeuren' is het beste.
Ja heb je gelijk in is ook de beste instelling maar blijf het lastig vinden haha. Ik heb ook niet een heel groot sociaal netwerk in mijn buurt dus de dagen opvullen is echt lastig! Ik word lichamelijk wel steeds vermoeider, maar ga een paar keer op de dag met mijn hond naar buiten Hij zal toch een keer moeten komen! Wat houd strippen eigenlijk precies in, heb geeeen idee!
Hahaha..heel herkenbaar..met 32 weken zei ik..laat het kind nou komen! Ik ben het zwanger zijn zat!..totdat ik ineens hoge bloeddruk had..en bij 36 weken..zeiden ze je wordt volgende zondag opgenomen..en ingeleid..was ineens..mijn gedachte! WAT? hoe moet ik bevallen..wat moet ik doen..2-3 keer koffercheck, kleren voor de baby.. Succes met de laatste loodjes
Dankjewel! Hahah jeetje ja dat is dan ook ineens een shock! Inderdaad.. geen flauw idee wat ik moet doen als het zo ver is hahaha
Probeer ook iedere dag wat te doen ook al is het alleen maar boodschappen doen, dan ben ik er in ieder geval even uit. Vandaag had mijn vriend vrij dus lekker buiten gelunched en over de markt gelopen. Tempo van een oud vrouwtje maar goed dat maakt niet uit haha. Ook mijn sociaal netwerk is klein dus ik begrijp wat je bedoelt Louizaaa, dat maakt het een stuk lastiger. Oh en de krampen van donderdag hebben helaas niets gedaan 😣. Morgen de uitgerekende datum. Ben benieuwd hoe lang het geduld nog op de proef wordt gesteld ...
Fijn dat je even lekker de deur uit bent geweest vandaag! BALEN dat het niet heeft doorgezet! Ik denk ook constant dat mijn lichaam me in de maling neemt. Stom he je leeft zo uit naar die ene datum en nu het er is realiseer je, je dat het nog een tijd op zich kan laten wachten. Hoop voor jou dat op een of andere manier je morgen toch nog bevalt hahah. Ben benieuwd! Blijven ongeduldig wachten
Haai dames! Ikzelf zit in hetzelfde schuitje. Sinds de start van dit topic zijn er al wat dagen voorbij dus gelukkig zijn jullie al wat verder en kan het vast niet lang meer duren. Ik ben nu 38+1 en ik ben het ook spuugzat. Ik zit mezelf enorm in de weg, alles is klaar, eerste kindje, alles kost zoveel moeite en de tijd gaat zooooo langzaam. Af en toe voel ik wel wat rommelen (menstruatiepijn-achtig) maar nog niks waarvan ik denk: nu komt het. Ik heb sterk het gevoel dat ik over tijd ga lopen... Dus dan duurt het nog wel even Hopelijk mogen jullie allemaal snel bevallen!!
Ohh dat ongeduldige ken ik zo goed! Had het bij beide zwangerschappen.. Ben nu 26 weken en zit niet voor niks te lezen in het bevallingen gedeelte van zp Voor mij kunnen de weken niet snel genoeg gaan alleen duurt het bij mij nog wel ff haha.. Het enige wat ik kan zeggen is idd wat al gezegd is, blijf leuke dingen plannen. Ga nog even spontaan lekker de deur uit, straks wordt dat een stuk lastiger.. En idd.. Geniet nog even van de tijd die je met zijn tweetjes hebt, straks dan is die kleine uk daar en dan heb je ineens een stuk minder tijd voor elkaar.. Zo irritant altijd dit advies I know, maar het is wel echt waar!
Ik ben ondertussen op 4 december bevallen van mijn prachtige zoon Helaas niet zonder slag of stoot en vandaag mochten we dan eindelijk naar huis!! Dames succes met de zwangerschappen!
Dankjewel! Gelukkig gaat het met mijn zoontje super goed nu! Bij mij gaat het wat langzaam zal nog ruim de tijd moeten nemen om te herstellen. Maar dat zal ook goedkomen. Hoop alleen dat mijn angsten ook zullen verdwijnen.