Wat is gebruikelijk zo ver er iets gebruikelijk is tijdens het zwanger zijn haha Ik ben vanmorgen met n ruime cm gestript omdat k morgen wordt ingeleid en er op hoopte dat ik met 2 cm zal starten want dan breken ze hier de vliezen Ik heb nu ook 2 cm n sinds ik thuis ben (9.45) elke x met afvegen en in m'n inlegger een veeg roze bruin en in de pot stolsels Blijft dit tot de bevalling of is t zomaar een dag normaal gezien of is dit juist meer dan normaal? Benieuwd naar jullie ervaring!
Hier na het strippen op een paar veegjes bloed helemaal niks verloren.... spannend hoor en heel veel succes!!
Ik ben op een vrijdag gestript voor de tweede keer en had toen ook flink bruinverlies wat later bloedverlies werd met stolsels. Uiteindelijk deed het niets want ik ben die maandag nog eens gestript en op woensdag ingeleid.
Ah oke Naja moet me zwz morgen melden en gelukkig heb ik al twee cm maar had of zou t fijn vinden als t al vanzelf op gang zal komen
Niet ingeleid, maar het begon bij mij met bloedverlies en idd stolsels en een paar uur later braken mijn vliezen.
Mijn zoontje was niet ingedaald en ik lag gewoon rustig in het ziekenhuis bed. Ik had het gevoel dat ik in bed lag te plassen, heul warm en heul nat ineens. En het enigste wat ik zei was; oh oh.. 😂
Ik voelde beide keren een ballon knappen in m'n buik en dan voelde je het daarna langzaam stromen. Beide keren lag ik net op bed na het plassen S nachts dus kon ik met een enorme sprong, zonder de vloer te raken, een baddoek tussen m'n benen steken en in de badkamer landen.
Hahaha hier ook 2x gehad.. de eerste keer ging ik op bed zitten en inderdaad binnen een seconde zat ik weer op de wc. En de tweede keer wilde ik weg gaan met de fiets maar ik moest mijn trainingsbroek nog ruilen voor een spijkerbroek en toen knappen ze. Ik was zo blij dat ik eerst die broek ging verwisselen anders was ik aan het fietsen geweest denk ik😂 En heel veel succes morgen!