Nog meer kindjes/mama's met buikloop/griep?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Loe, 21 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

#1 Loe, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2012
    Gewoon even nieuwsgierig: zijn mijn zoontje en ik de enige met aanvallen van ****** op het moment (buikloop) of 'heerst' het toch een beetje misschien?;)

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hadden dit vorige maand,
    Met de kerst :( alle 4

3. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik heb gisteren de hele dag met koorts en buikgriep op bed gelegen blegh.. Mijn zoontje is nu 4 dagen ziek maar heeft geen buikgriep alleen erg verkouden.

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

2 weken terug hadden we er hier last van, dochtertje gelukkig toen niet. Zij is sinds gisteren wel ontzettend verkouden geworden :(

5. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn zoontje had vd week de 5e ziekte en sinds vandaag buikloop... Wel 15 dunne luiers verschoond vandaag.

6. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey :)

ons mannetje had het rota virus (buikgriep achtig virus) in het zkh opgelopen, daar lag het er vol mee!

dus volges mij heerst er wel wat, en op mn werk (kdv) waren er Super veel zieke kindjes, dus denk het echt dat het heerst :)

beterschap!!

7. Hier vanaf donderdag een kindje wat moet overgeven en diaree heeft.Eet heel weinig maar wat hij eet blijft erin.
    En ik ben sinds vanmiddag ziek geworden.

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hier zoontje sinds dinsdag nacht aan het spugen en niets meer binnen kunnen houden en ik sinds gister ochtend aan de buikloop.. dus ja, er zijn er zeker meer!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Esmée heeft ook last van buikLoop. Alles is helemaal rood! Zo sneu! Iemand tips? Geef haar nu thee en banaan.. Is dat goed? Of moet ik wat anders doen?

10. Loe

Loe Niet meer actief

pfffff,als ik voorover buk oid hoor ik echt een boiler in mijn buik....en ik ren af en toe naar de wc. heb eigenlijk nog nooit buikloop gehad, dus dit is wel nieuw voor mij. Pfff, voel me ook zo slap als een vaatdoek, hijg bij alles wat ik doe en ben ook zo moeeeeeeeee............. hoort ook bij buikgriep?

Mijn zoontje heeft wel trek in eten, maar bijna alles komt er weer uit, van onder dan.........zielig hoor.

11. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    onse meisie had het woensdagmorgen gekregen overgeven en diaree. ze heeft toen nog tweekeer over geven en donderdag en vrijdag in de diaree hebben toen thee geven. nu is het beter.
    mochten de kids niet willen drinken kun je ook waterijsjes geven daar zit ook vocht in.had ikop onternet gevonden.
    en fruit. vorige jaar lag ons meisie ziekenhuis omdat toen het noro virus rond ging .hoop dat dit jaar weg blijft.

12. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja ik heb het. Mijn 2 oppaskindjes hadden het van de week, dus wss hebben ze mij besmet :p

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Hier gelukkig niets maar wens wel alle zieken BETERSCHAP:)

14. Tese

Tese Niet meer actief

Donderdag beide kindjes spugen en nu diarree. En m'n man en ik hebben het nu bah bah bah

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier zijn mijn man en ik niet lekker. Erg last van maag en darmen. Zaten al te denken wat we verkeerd hadden gegeten maar t heerst dus blijkbaar.
    Dochter is kiplekker.

16. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    brrr ik vorige week 3 dagen aan de schijterites.. Vreselijk.. En buikpijn zeg! Maar nu gaat 't weer goed. De rest van de fam is gelukkig buiten beschouwing gebleven..

17. Loe

Loe Niet meer actief

o gatverdamme he. ik heb nog nooit buikloop gehad, wel heel vaak voorhoofdsholtontsteking hoor en verkoudheden dus blijf absoluut nooit buiten schot. maar ik ben echt slap op mijn benen duizelig, de hele mikmak. Bah!

Deel Deze Pagina