Gewoon even nieuwsgierig: zijn mijn zoontje en ik de enige met aanvallen van ****** op het moment (buikloop) of 'heerst' het toch een beetje misschien?
Ik heb gisteren de hele dag met koorts en buikgriep op bed gelegen blegh.. Mijn zoontje is nu 4 dagen ziek maar heeft geen buikgriep alleen erg verkouden.
2 weken terug hadden we er hier last van, dochtertje gelukkig toen niet. Zij is sinds gisteren wel ontzettend verkouden geworden
Mijn zoontje had vd week de 5e ziekte en sinds vandaag buikloop... Wel 15 dunne luiers verschoond vandaag.
hey hey ons mannetje had het rota virus (buikgriep achtig virus) in het zkh opgelopen, daar lag het er vol mee! dus volges mij heerst er wel wat, en op mn werk (kdv) waren er Super veel zieke kindjes, dus denk het echt dat het heerst beterschap!!
Hier vanaf donderdag een kindje wat moet overgeven en diaree heeft.Eet heel weinig maar wat hij eet blijft erin. En ik ben sinds vanmiddag ziek geworden.
Hier zoontje sinds dinsdag nacht aan het spugen en niets meer binnen kunnen houden en ik sinds gister ochtend aan de buikloop.. dus ja, er zijn er zeker meer!
Esmée heeft ook last van buikLoop. Alles is helemaal rood! Zo sneu! Iemand tips? Geef haar nu thee en banaan.. Is dat goed? Of moet ik wat anders doen?
pfffff,als ik voorover buk oid hoor ik echt een boiler in mijn buik....en ik ren af en toe naar de wc. heb eigenlijk nog nooit buikloop gehad, dus dit is wel nieuw voor mij. Pfff, voel me ook zo slap als een vaatdoek, hijg bij alles wat ik doe en ben ook zo moeeeeeeeee............. hoort ook bij buikgriep? Mijn zoontje heeft wel trek in eten, maar bijna alles komt er weer uit, van onder dan.........zielig hoor.
onse meisie had het woensdagmorgen gekregen overgeven en diaree. ze heeft toen nog tweekeer over geven en donderdag en vrijdag in de diaree hebben toen thee geven. nu is het beter. mochten de kids niet willen drinken kun je ook waterijsjes geven daar zit ook vocht in.had ikop onternet gevonden. en fruit. vorige jaar lag ons meisie ziekenhuis omdat toen het noro virus rond ging .hoop dat dit jaar weg blijft.
Hier zijn mijn man en ik niet lekker. Erg last van maag en darmen. Zaten al te denken wat we verkeerd hadden gegeten maar t heerst dus blijkbaar. Dochter is kiplekker.
brrr ik vorige week 3 dagen aan de schijterites.. Vreselijk.. En buikpijn zeg! Maar nu gaat 't weer goed. De rest van de fam is gelukkig buiten beschouwing gebleven..
o gatverdamme he. ik heb nog nooit buikloop gehad, wel heel vaak voorhoofdsholtontsteking hoor en verkoudheden dus blijf absoluut nooit buiten schot. maar ik ben echt slap op mijn benen duizelig, de hele mikmak. Bah!