Afgelopen week waren mijn twee Kids ziek en natuur heb ik het nu ook..... Waar ik echt van baal! Ik ben vrijdag 40 weken zwanger en ik ben bang dat ik ervoor zorgt dat ik zeker overtijd ga. Mijn lichaam is natuurlijk niet optimaal zo. Iemand die hier ervaring mee heeft? Tips om er wat sneller vanaf te zijn? Want uitzieken bakt ook niet mee als je er nog twee hebt rondlopen.
Ik werd heel erg verkouden bij 39+5 en beviel gewoon bij 39+6. Daar een bijholteontsteking aan over gehouden. Probeer jezelf fit te krijgen met vitamines (D en C) en rust. Dat je lichaam wel even wacht tot je beter bent is volgens mij een fabel. Zeker na mijn ervaring.
Ik heb hetzelfde! Vreselijke keelpijn, ik hoest de longen uit mijn lijf en ben al drie weken verkouden. Ik ga morgen toch even naar de dokter (wil geen longontsteking) maar ik weet nog van mijn vorige zwangerschap dat er zeer behoudend wordt omgegaan met (hoog)zwangeren. Dus ik verwacht er niet teveel van . Echt kut he zo beroerd met zo een dikke buik...