Kraamzorg: check Verzekering: check 20 weken echo: ceck Babyuitzet: check En nu? Moeten we nog meer regelen?
Niet leuk maar wel belangrijk vond ik vanaf 24 weken geloof ik kun je je kindje aanmelden bij je uitvaard verzekering..
Erkenning gaan we morgen regelen! Thanx! Geboorteplan zet ik op mn lijstje voor over een paar weekjes..
Weet niet of je van plan bent iets van een zwangerschapscursus/borstvoedingscursus of informatieavond/rondleiding in het ziekenhuis of kraamkliniek te volgen, maar daar moet je je vaak ook bijtijds voor inschrijven.
Kan dat nu al de erkenning? Ons is verteld dat we dit pas vanaf 24 weken mogen doen.... of zijn wij verkeerd voorgelicht?
Ik weet niet precies hoe dat zit. Ik vraag het morgen wel even (als ik het niet vergeet, mijn hoofd is echt een vergiet momenteel)
Mijne ook vreselijk! Lijk wel dementerend! Wij hebben het bij S met 8 weken al gedaan geloof ik nu doen we het na 12 weken ivm onzekerheid..
Ook een goeie want ik moet nog een zkh kiezen! En we gaan bv geven dus wil daar wel info over. Thanx!!