Na miskraam tussentijdse bloedingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mgx, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mgx

mgx Niet meer actief

Hallo,

ik lees al een tijdje mee op het forum maar heb besloten om toch even zelf een vraag te stellen.

In januari dit jaar stopte ik met de anticonceptie, in maart bleek ik al zwanger te zijn en in april kwam ik erachter dat het hartje niet meer klopte en heb ik uiteindelijk een heftige miskraam gehad met spoedcurretage. Na 3 maanden besloten we er weer voor te gaan en tot nu toe is het nog niet gelukt.

Waar ik me echter zorgen om maak is dat ik 3 cyclussen nu achter elkaar tussentijdse bloedingen heb die ook langer blijken te duren. Het begon met 1-2 dagen, toen 2-3 en nu zit ik op dag 5. Het is niet veel en het wisselt van helder rood naar bruin bloed.

Ik zit nu op 9dpo cyclusdag 23 en heb meestal een cyclus van 26 a 27 dagen.

Moet ik een afspraak maken bij de huisarts?

Sorry voor het langdradige bericht.

Groetjes Man'

2. mgx

mgx Niet meer actief

3. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedemiddag Man,

het kan zijn dat je cyclus van slag is door de miskraam. Dit is wel een veel voorkomend verschijnsel. Het lichaam heeft de tijd nodig om weer in een regelmatige cyclus te komen. Maar ook tussentijdse bloedingen horen hierbij. Door de hormoonschommelingen kan een paar dagen wat bloed verliezen. Dit kan geen kwaad op dit moment. Ik zou je aanraden het nog heel even aan te kijken. Blijft het tussentijdse bloedverlies de komende cyclussen bestaan, dan zou ik je adviseren toch even langs de huisarts te gaan. Succes toegewenst en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina