Helder rood bloedverlies 6+4, dreigende miskraam?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door JessicaLJ, 17 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Erg geschrokken!
    Zojuist naar de wc geweest, klein beetje rood bloed in mijn string en vervolgens met plassen ook helder rood bloed!
    Er drupte ook nog druppeltjes helder rood bloed uit.. Ik heb niet echt buikpijn of krampen..

Ik maak me echt veel zorgen! Bij mijn eerste had ik geen bloedverlies. Je leest zoveel verhalen.. dat het alsnog goed kan gaan, maar ook verkeerd.

Verloskundige al gebeld, maandag middag mag ik voor een echo. Het kan nog alle kanten op gaan zei ze.

Hebben jullie hier ervaring mee en dan een goede afloop? Of moet ik toch meer nijgen naar een miskraam?

2. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Zoals je verloskundige zei, kan het twee kanten op. Is meestal 50/50. Bij mijn miskraam verloor ik helderrood bloed, maar dit ging gepaard met hevige menstruatieachtige krampen. Bij mijn huidige zwangerschap (nu 21 weken zwanger), heb ik rond 6 weken ook bloed verloren, maar het gaat nog steeds goed!

Sterkte meid, ik hoop op een mooie echo voor je aanstaande maandag!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik had precies hetzelfde met 6+5. Uit het niets best veel bloedverlies. Ook ik was ontzettend geschrokken en overstuur. Ik had er geen goed gevoel over. De dag erna een echo gekregen en daarop zagen we een heel klein boontje met een hartslagje! Dus hier een goede afloop! Heel veel sterkte want dat onzekere gevoel is enorm vervelend, en hopelijk ook voor jullie een goede afloop!

4. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0

Ik hoop het zo, dat het wel gewoon goed zit!
    Maandag.. nog 2 dagen wachten en dat duurt lang!

Ik hoop dat ik hier maandag goed nieuws kan neerzetten, maar ik ben nu zo onzeker!

5. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Ik hoop dat het hier hetzelfde is! Het kan nog alle kanten op gang, wat een onzekerheid!

Hopelijk maandag voor ons ook een mooie hartslag!

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik ben ook een paar keer bloed verloren rond 6/7 weken, maar bij mij was het niet helderrood maar meer roze.
    Het kan idd 2 kanten op gaan. Afwachten is moeilijk, maar het enige dat je kan doen helaas:(
    Succes! hopelijk stopt het bloeden en is er niks aan de hand..

7. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte meid.

8. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook met 6 weken. Heel weinig, een keer helderrood op mn papiertje en 1 drupje in wcpot. Daarna nooit meer bloed gehad. En ook geen krampen gehad. Ik heb volgende week mijn eerste echo, maar denk dat het wel goed zit...

Hopelijk heb je maandag een mooie echo!

9. Kacheltje

Kacheltje Bekend lid

8 mrt 2013
    929
    92
    28
    Zolang je geen krampen hebt, heb ik goede hoop voor je! De kans blijft 50/50.
    Bij mijn miskramen had ik echt krampen. Deze zwangerschap heel veel bloed verloren zonder krampen en dat blijkt veroorzaakt te worden Door een hematoom.

10. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Het was wel echt helder rood bij mij.. Verder geen buikpijn en niet het is niet zoveel als een ongesteldheid, maar ik vond het ook niet weinig! En nu nog met afvegen rood..

11. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Lief, bedankt!

12. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Duimen, heel hard duimen dat het allemaal OK is!

13. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0

Hopelijk bij ons beiden alles OK! Zo welkom de kleintjes!

14. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Jeetje meid, bah wat schrikken, bloed wil je gewoon niet zien in je zwangerschap,
    Ik hoop en duim voor je dat alles goed is met het kindje in je buik en dat jullie maandag een goede echo hebben,
    Heel veel sterkte de komende dagen!

15. SuperStarDebs

SuperStarDebs Actief lid

1 sep 2011
    348
    143
    43
    In mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 12 weken alleen maar helderrood bloedverlies gehad en niet een paar druppels maar heel veel bloed keer op keer dacht ik dit is het einde maar er loopt nu een gezond kereltje van bijna 2.5 jaar rond probeer niet te veel te stressen ook al is dat heel moeilijk heel veel succes en sterkte

16. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Ja, ik schok er echt van! Het is nu gestopt, net nog een beetje bruin, dus oud bloed. Restjes van vanmiddag denk ik dan.
    Ik probeer positief te blijven, maar het is erg moeilijk!
    Nog steeds geen buik pijn of iets dergelijks.

17. JessicaLJ

JessicaLJ Lid

28 nov 2014
    56
    0
    0
    Dat is fijn om te horen! Ik hoop dat het bij mij uiteindelijk ook niet negatief af hoeft te lopen. Je verhaal stelt me een beetje gerust. Het enige wat ik nu kan doen.. is afwachten..

18. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier echt heel veeeeel rood (stroomde eruit) met 6w3d en ze zitten allebei nog veilig in mijn buik ;)
    ook geen krampen verder.

Ik duim voor je dat het goed zit!

19. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ga duimen voor een goede echo. Ik hoop echt dat alles goed zit.
    Sterkte met deze onzekerheid!

20. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    In ieder geval goed teken dat je geen buikpijn hebt. Een beetje buikpijn kan wel komen door de stress ofzo maar zolang je geen echte krampen krijgt hoeft het nog niks ergs te betekenen.
    Gelukkig dat je geen rood bloed meer verliest nu. Hopelijk op de echo een mooi kloppend hartje!!

Deel Deze Pagina