ik vroeg me ineens af of je aan de brusje(s) kan merken dat de bevalling er aan komt? Net zoals honden/katten dat schijnen te merken zeg maar Dat ze die dag heel vervelend of juist knuffelig zijn of wat dan ook.
Zit hier met dezelfde vraag. De laatste tijd is het papa voor en papa na, ik kan nog geen luier verschonen (heel vervelend ). En af en toe kan hij ook enorme driftbuien hebben. Aan de andere kant kan het ook gewoon de leeftijd zijn, ik hoor het van meer kindjes die ongeveer even oud zijn.
Ik merk nog steeds geen verandering in gedrag hier. Ja hij heeft soms zijn buien, maar die heeft elke peuter lijkt mij. Of het duurt gewoon nog heel lang voordat het echt gaat beginnen (al word ik volgende week ingeleid, maar dat is natuurlijk niet de "natuurlijke" manier!)
hier geen verandering hoor. ik kon al een hele tijd eigenlijk niet voor isab zorgen en dus zorgde mijn moeder en mijn man veel voor haar. Bij de bevalling brachten we haar naar mijn moeder en ze pikte het prima, vond het ook niet gek omdat ze er zoveel was.
Mijn dochtertje van bijna 3 roept al een aantal dagen: baby, kom er maar uit! ik wil naar de dierentuin met opa en oma. (als de baby geboren wordt gaat ze naar de dierentuin met opa en oma Maar hoe graag ze het ook wil, ... nog steeds geen baby. Mijn jongste van anderhalf is wel erg hangerig en knuffelig, maar die krijgt tandjes... dus... ja, daar zal het wel aan liggen
heb je het weer buiten gezien ? mijn kinderen zijn ook whoeeaaaaaa irritant gister en nu zn half uur uit bed zijn
ja, zon klein windje, ideaal weer! En gister: zon, af en toe beetje wolken, windje, 28graden. Kortom: wij hebben hier geen last van de regen etc
hmmm ja dan is t dat ook niet hihi jij was toch degene die in duitsland vaart ? zijn jullie alweer onderweg naar nederland ?
hij is niet vervelend hoor, juist heel knuffelig naar mij en papa moet veel doen Ja wij varen in Duitsland. Zijn op de terugweg, dinsdagavond als het goed is in NL
alyssa was 10-07-2010 heel erg knuffelig en hangerig bij mij en ik kon toen helemaal niks hebben aan mn buik. ik ben snachts 11-07-2010 om 2.30 bevallen van daymian. (heb voor het gemak ff de data erbij gezet omdat het anders lastig was om uit te leggen) ik merkte het dus wel degelijk aan alyssa maar er ging bij mij geen belletje rinkelen. liefs doris