38 weken zwanger van 2de kindje!!! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Assi, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    zooo assi!!! wat geweldig gefeliciteerd!!!

Ik had vandaag controle, nu blijkt dat mn ventje in dwarsligging ligt....... moet vanmiddag naar het ziekenhuis pffff, das wel ineens andere koek:S:S

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zoooo assi super gefeliciteerd wat een plaatje! Door jou verhaal zie ik weer iets minder op tegen de bevalling, hoop dat het hier ook zo gaat. Gefeliciteerd nogmaals en geniet lekker meid!

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey meiden, thanks!!!
    ik geniet zoveel van mijn mannetje!!!! moet eerlijk zeggen dat ik destijds bij mijn dochtertje dat gevoel helemaal niet meteen had, maar nu...........helemaal verliefddddd!
    Is toch heel bijzonder, zo een klein mannetje die sprekend (!) op zijn mama lijkt :) :)
    Hij lijkt precies op mij, zo leuk. Terwijl mijn dochtertje sprekend op haar papa lijkt :)

Het is écht waar dat het nu meer genieten is. Enerzijds door de snelle turbo bevalling en het feit dat ik al uitgerust was. Anderzijds omdat het allemaal al bekend is.

Jaaaaa ik moet echt meer gaan rusten, hoor. Vriendlief, zijn zusje en zijn moeder zijn samen met onze meid even het winkelcentrum in.. zodat ik ook kan rusten. Nou, heb opgeruimd, afgewassen...en zit nu weer achter de pc.
    Heb gewoon géén slaap...vast door de adrenaline.

Even over het persen.... Bij mijn dochtertje kreeg ik een knip dus ze glibberde er eigenlijk vanzelf uit. Nu deed ik het persen zelf en jeeeeeetje....wat een onwijs branderig pijnlijk gevoel als het hoofdje komt. Ik heb een paar kreten geslagen. Vond de weeen veel makkelijker dan het persen.

de andere meiden... kom op he! Jullie kunnen het ook. Het is weer zoooo mooi om het mee te maken! Je voelt het echt rommelen 1 a 2 dagen van tevoren, had ik gister heel erg. Ik WIST gewoon dat het vandaag zou gebeuren!!

4. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    Ik volg dit topic al een hele tijd!
    Assi:
    Van harte meid en wat fijn om te lezen dat alles goed gaat! Helemaal wauw, geniet van je gezinnetje!

alle andere dames: van harte met de geboorte van jullie kleintjes!!!

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Assi: Gefeliciteerd!!! Mooi kereltje heb je in de wereld gebracht. Geniet ervan!

6. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hoi allemaal
    Hier dan eindelijk even tijd voor een verslagje

s'Morgens om 6 uur begon ik wat last van weeen te krijgen, ik dacht eerst weer dat het voorweeen waren en dat het wel weer
    zou overgaan, maar ze bleven hangen.
    Heb toen toch maar eens gekeken of ze ook regelmatig kwamen en dit was om de 4 a 5 minuten.
    Heb om 8.30 uur de verloskundige toch maar even gebeld, die zei dat ze eerst haar stukje brood noch even zou opeten en dan kwam
    ze die kant wel op, ik zei nog dat ze het rustig aan moest doen wij moesten het bed nog opzetten en de wieg moest nog naar beneden
    als het tenminste begonnen was.
    Om 9 uur was de verloskundige hier, ik zei tegen haar dat ze wel eens voor niets zou zijn gekomen want de weeen leken af te zakken.
    Ze zei dat ze wel even een controle zou doen en dan zien we wel weer verder, ik bleek toen al 5 a 6 cm ontsluiting te hebben.
    snel onze zoon de kleertjes aan en pake haalde hem snel op, het bed snel opzetten en de wieg klaargezet, nu kon het maar komen.
    Om 10.15 had ik al sterke weeen, kon ze goed opvangen, en om 11.15 mocht ik beginnen met persen.
    De verloskundige dacht dat jij er voor 12 uur wel zou zijn maar dit liep even anders want de baby wilde maar niet verder komen.
    Dus de verloskundige heeft na 3 kwartier persen de ambulance gebeld en wij moesten dus snel naar het ziekenhuis.
    In de ambulance vond ik het verschrikkelijkijk, ik had gewoon 1 lange perswee aan het ziekenhuis toe toe.
    In het ziekenhuis zijn wij nog 3 kwartier aan het persen geweest en ddor middel van de vacuuumpomp en een knip is ons meisje dan eindelijk om 12.45 geboren.
    Was ook nog bijna een keizersnee geworden omdat ze gewoon verkeerd lag, een sterrekijkertje en het hoofd omhoog.
    Dus wij moesten eerste even goed bekomen.
    En nu lekker genieten

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Assi gefeliciteerd met je zoon!

8. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Jeetje zeg wat zijn er veel bevallen ineens!

Gefeliciteerd allemaal!
    Assi wat n turbobevalling zeg! Kan ik alleen maar van dromen, bij de eerste 27 uur bezig geweest..

Ik begin nu ook wel echt ongeduldig te worden hoor.
    T rommelt al n hele poos.
    Gister enorme nesteldrang, had zelfs voor t eerst geen pijnen.
    K heb nu echt t idee dat die kleine nog rustiger is, voel me vandaag ook echt hondsmoe, wat harde buiken hier en daar. K moet zeggen dat die harde buiken wel steeds krachtiger zijn, maar pijn doen ze nog niet.

K ben ook wel n beetje bang voor de bevalling hoor

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Kom even zwaaien, hier ook nog niets behalve super veel pijn in m,n liezen/bekken en rug:( Maarja... maandag weer controle.

10. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    meiden, bedankt voor de felicitaties!!

En iedereen die nog wacht... ik voelde het aankomen, 2 dagen voor de bevalling.
    22 juni was ik echt niet lekker...duizelig, misselijk, hoofdpijn, echt beroerd..veel harde buiken..
    23 juni verdacht veel menstruatiekrampjes en harde buiken.
    24 juni bevallen :)

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dan ga ik nog niet bevallen:( Pffff zie zo op tegen de warmte morgen en dinsdag.
    Morgen om 14.00 weer controle.

12. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Hier ook vandaag uit gerekend maar niets dat wijst op een aankomende bevalling, ik voel me verder nog super!

Ik moet dinsdag weer op controle denk dat ik dan nog wel met mijn bolle buik loop.

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Vandaag uitgerekend... zucht...

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hier komt de VK vandaag voor de 2de keer langs en maar goed ook..

Mijn inwendige hechting is waarschijnlijk losgelaten. Vond een dag na de bevalling ineens een draad in mijn maandverband!
    De dag erna wéér!
    De eerste keer dat de VK langskwam (die deed niet de bevalling trouwens) wilde ze niet eens even kijken, met het argument; het moet toch wel genezen.

Ja leuk, maar ik loop nu dus met een klein stukje wild vlees dat loshangt!!!!
    Pffff...
    De hechtingen zijn gedaan door een student Verloskunde, die ook de bevalling heeft gedaan onder toezicht van de praktijk verloskundige.

Baal er onwijs van!
    Even kijken wat de opties zijn straks. Heb begrepen dat opnieuw hechten enorm pijnlijk is.

Verder is hier sinds vanochtend de stuwing pas echt goed op gang gekomen, maar het doet geen pijn :) Misschien omdat ik net van de BV af was (dochtertje). Scheelt weer een boel!
    De kleine heeft vannacht echt goed geslapen. Hij is maar 1x wakker geworden.
    Zo een schatje!!!!
    Dochtertje begint nu wel door te krijgen dat mama niet meer alle aandacht voor haar heeft en dat vindt ze niet altijd even leuk. Ze is overigens wel heel lief voor haar broertje.

Jeetje meiden, hoop dat jullie vandaag nog niet bevallen, hoor. Het wordt zó heet. Ik zie er ook tegenop! Dan voel je je zo onfris he...

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nog geen nieuws hier...:(

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    kan niet meer lang duren!!!! :)
    wie weet vandaag!

17. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hier ook nog geen nieuws...

18. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Maandag weer controle, die 41 weken komt wel dichtbij zeg:(

19. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Assi ;)

20. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Nog geen baby:( Wel ongi pijnen al 2 dagen...

Deel Deze Pagina