@ Snoopy, thanks meid!!!! Hij is echt een schatje! Jeetje jij ook bijna zover! Woeeeee spannend! Ik lees mee! @ Rachel 1984, dat had ik dus een dag voor de bevalling...ongi krampen. Dus het kan zomaar gebeuren nu!!
Ik verlies al 2/3 dagen veel slijm met witte taaie stukjes. vandaag is het wel heel erg zeg!! zijn dit deeltjes van mn slijmprop?
kan is groot dat het de slijmprop is maar jammer genoeg wil dit niet zegge dat je direct gaat bevallen hoor mag hier eigenlijk niet meepraten nu maar ach doe het toch maar even
volgens mij kan dit perfect hoor gezien de termijn pff spannend he ik ben met 39 weken en 2 dagen bevallen had mijn afspraak voor inleiding op 40 weken maar ze wou toch nog vroeger komen
Ik had dat al heeeeel erg vanaf 32 weken, beviel pas van mijn zoontje met 40+1... helaas zegt het niks...
Neej ok ik heb het ineens sinds 2/3 dagen, we zullen het wel zien maar ik heb ook geen idee... ook heel erg moeeeeee
Rachel ik duim voor je dat het snel doorzet! Toen ik slijm en bloed verloor was hij er wel al die nacht. Maar jullie wondertje komt!
Hoi HOi,, Ben nu naar de 34weekjes aan het gaan,, 2de kindje,, uitgerekend 17/08/2011 Mmh,, je zei dat het met een tweede dikwijlser voorkomt dat het wat later komt Laat ons hopen van niet hier Bij mijn eerste had ik een zwangerschap van 41w 4d achter de rug en een zeer zware bevalling,, bijna 3volledige dagen op verloskamer gelegen,, dus,, .. hoop aub niet dat deze nog later gaat komen Hier maken vrienden/kennissen en familie me gek dat het dit keer vroeger gaat komen,, .. en vind dit ook best vervelend om niet te weten wanneer ie komt Groetjes
Hoi meiden, Mag ik ook meedoen? Vandaag 39 weken zwanger van de tweede en hoewel ik helemaal niet mag klagen ben ik het inmiddels eigenlijk wel een beetje zat... Gisteren veel harde buiken gehad en de hoop dat het vannacht zou doorzetten. Vanmorgen wakker geworden en nee hoor, nog steeds een dikke buik Ik ben heel benieuwd hoe jullie het ervaren allemaal! Groetjes, dibbes
Rachel1984, ben je al bevallen? Mijn gevoel zegt van wel Maar komt misschien ook omdat je hier 3 juli voor het laatst hebt gepost. Owww spannend!!! Hier gaat alles goed. Het valt me allemaal zo erg mee vergeleken met de eerste keer! Dan is alles tig keer zo heftiger. Wel is het hier vaker spitsuur. Kom soms handen tekort. Vooral als ze beiden huilen of iets van je willen. Dus ik ben genoodzaakt om de baby af en toe te laten huilen. Niet lang natuurlijk, maar toch.... De VK zei al: je hebt geen andere keus! Gisteren voor het eerst alleen wezen shoppen met mijn kids. Dochtertje in de buggy. Zoontje in de BabyBjorn draagzak. Ow voelde me echt even een pakezel, zeg Het ging hartstikke goed. Dochtertje sliep, zoontje sliep. Maarja, echt urenlang shoppen op die manier zit er helaas niet in. Dat ga je wel voelen. Vrijdag is vriendlief vrij. Dan pak ik de Quinny Zapp (met maxicosi erop) en ga ik alleen met beeb even Sale shoppen, denk ik. Is ook weleens leuk! hoe gaat het trouwens met de andere bevallen mama's?! Ritme al gevonden? Voor de dames die nog moeten: Succes met het wachten!
Assi, wat goed om te lezen dat het zo goed bij jullie gaat! Hier gaat alles ook weer zn gangetje, je bent met een 2e kindje weer veel sneller met het gewone leven bezig merk ik. Morgen voor het eerst met de 2 dames samen ben benieuwd hoe dat gaat.
dreumesmama, ja he? Heb niet eens het gevoel (of de tijd) een kraamvrouw te zijn! Voel me ook alweer helemaal goed, eigenlijk al heel snel. Op dag 4 ging ik al het winkelcentrum in. Hechtingen waren toen nog iets gevoelig, maar dat was het dan ook. Nu voel ik me van beneden ook weer normaal. Wat een verschil met de eerste, toen had ik een knip...auwww. was gisteren voor het eerst alleen. vond het wel even spannend! Maar al snel zit je er in!!
Ik ben morgen voor het eerst alleen met beide dametjes. Ben benieuwd, gelukkig hebben we een speelruin om de hoek! Ik voel me ook al zo goed moet mezelf echt toe spreken om te gaan rusten af en toe.
Afgelopen dinsdag (5 juli) ben ik om 12.50 bevallen van een prachtige dochter, Emily. Ik zou om 07.00 ingeleid worden maar om 5.45 braken mijn vliezen en begonnen de weeen. Het was een helse bevalling, maar gelukkig gaat inmiddels alles goed met ons.
ohhhh Rachel, wat een prachtig kindje zeg!! Wowwwwwwwwww en dat haar!! Ze is niet helemaal Nederlands he? Hoeveel woog ze bij geboorte? Naar dat de bevalling hels was...waren er complicaties? Wat een vragen hehe... Gefeliciteerd meis!