38 weken zwanger van 2de kindje!!! Wie nog meer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Assi, 9 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat leuk dat er zoveel meiden 38-39 wk zijn!

Meril o spannend voor de eerste keer logeren, wil ze wel? Balen dat er nog niets gebeurt. Dat zou je toch wel verwachten na breken vliezen.

2. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Meril spannend, hopelijk zet het nu goed door.
    Moet bijna wel met volle maan;)

M28: Met hoeveel weken zijn jullie tweeling geboren, erg spannend dit wachten he

Hier beginnen de voorweeen altijd in de namiddag, zijn er meer meiden die hier last van hebben.
    Vind het erg lastig want dan moet ik altijd net met het eten aan de gang en de kleine man is dan niet meer in het beste humeur en mijn man is altijd pas 18.30 thuis, spitsuuur dus:(

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben ook nog niet bevallen!
    Volle maan vandaag dus ben benieuwd hahaha.
    Hoop eigenlijk niet op vandaag, hoor...maarja, dat heb ik bijna elke dag...

Herkenbaar? Dat je je gewoon nog niet klaar voelt om te bevallen. Vooral in de avonduren heb ik dat. Of vlak voor het eten... of als het huis nog niet schoongemaakt is.
    Zo stom. Er zijn maar twee momenten geweest waarvan ik dacht: oke, nu mag je komen kleine man!

Sinds vanmiddag enorm last in de liezen, nu nog steeds...voelt als indalen, maar hij is al helemaal ingedaald. Ook lag ik vanmiddag van 12.30 tot 16.30 uur serieus te slapen, was in ene kapot! En ik slaap nooit overdag... Dus misschien toch voortekenen dat het niet lang meer duurt..
    Don't know.

Verlies veel slijm, maarja.... dat zegt niks. Verlies ik al een hele poos. Word er gek van, zo vies vind ik het.

Ergens wel het gevoel dat ik deze week nog beval!
    Zou leuk zijn als het de 19de gebeurt..op de B-day van mijn vriend. Lijkt hem ook leuk.

4. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Sjolie: met 26 wkn zijn ze geboren

vandaag gegeten met vriendinnen en daarna nog ruim
    2 uur door de stad gewandeld was elf uur thuis, ben klaar wakker, kan niet slapen en mijn buik/rug rommelt aan alle kanten.

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    M28, vervelend he...dat constante gerommel! Je bent dan echt in de veronderstelling dat het door gaat zetten, maar dan blijkt het niet zo te zijn.

Vraag me echt af of mijn vliezen nu weer breken óf dat het begint met weeen. In het laatste geval weet ik dus niet wanneer er sprake is van echte weeen i.p.v. voorweeen. Bij dochterlief kwam ik namelijk direct in een heftige weeenstorm na het breken van mijn vliezen. Dus weet niet hoe beginnende weeen voelen?!
    Ben zo bang dat ik weer denk: Ach, voorweeen.....
    :)

Nou, vandaag weer lekker vroeg op om 06.15 uur. Lekker aan de koffie nu. Tosti op..
    Wilde vandaag de winkels nog even in, maar als ik het weer buiten zie..... Gatver! Wat een regen, hopelijk klaart het in de loop der dag een beetje op...en anders winterjas naar beneden halen, dochter goed inpakken en alsnog gaan.. Hahahaha. Wil echt nog ff de deur uit!

6. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    mogge Assi en andere w8enden....

ook heir geen beeb, ben nu 39+2 en heb wel 's nachts harde buiken maar om die nou pijnlijk te noemen... dan zou ik liegen..

had ook plannen om bij een vriendin een paar straten verderop op de koffie te gaan maar wat een viés weer... bleuwh

fijne dag,
    eef

7. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Zo wat een regen!! Heb toch even de meiden naar bed gebracht. Kleine 3 uur geslapen en nu zo'n drukkend gevoel in mijn onderbuik? Wat is dat??

Assi: spannend. Vliezen breken lijken me wel relax, weet je tenminste zeker dat er in de komende dgn wat gaat gebeuren

8. Zaytouna

Zaytouna Lid

3 nov 2010
    54
    0
    0
    Hoe zou het met Meril gaan, ze zou nu wel ingeleid worden/zijn als het nog niet vanzelf op gang is gekomen... spannenddd!

9. M28

M28 Fanatiek lid

20 apr 2009
    1.044
    0
    0
    Ooh spannend!! Weet je ook hoe laat??

10. sjolie

sjolie Actief lid

11 dec 2006
    393
    0
    16
    verzorging
    friesland
    Hallo allemaal

Allemaal nog aan het wachten zie ik.
    Vandaag wel mooi weer om te bevallen is verder toch niet veel te doen:p

M28: met 26 weken was erg vroeg zeg, is zeker een spannende tijd geweest, moet nu een hele andere ervaring zijn met 1 op komst.
    Ik heb ook vanaf vanacht een drukkend gevoel in de onderbuik, te vergelijken met ongiepijn maar dan net weer wat anders, lekker duidelijk he;).

Assi: jij bent er erg vroeg bij vanochtend.
    Is jouw dochtertje altijd zo vroeg van de parij

Hier steeds een rommelende buik, wat krampen/ongiepijn.
    Maar het zet niet goed door.
    Vanmiddag weer naar de verloskundige eens kijken wat die ervan zegt.

11. polfliet

polfliet Bekend lid

1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Hier alles ook rustig, moet vanmiddag ook weer op controle.
    Eindje verderop in de straat waren ze net ballonnen aan het ophangen, daar is vanochtend vroeg een jongetje geboren.

Succes allemaal

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ Eef,
    die harde buiken zijn herkenbaar. Durf daardoor ook haast niet de deur meer uit, maar toch doe ik het, hoor. Straks zit ik nog een week thuis voor de beeb zich aankondigt..... Helaas heb ik geen glazen bol.
    Ik zou gewoon op de koffie gaan bij die vriendin, als ik jou was! Weer of geen weer..... ff nog genieten haha.

@ Sjolie,
    neeeeee joh :)
    Mijn dochtertje is juist een enorme luilak. Die werd pas 10.00 uur wakker. Maar ik ben er om 06.30 uur ook weer ingegaan, toch even wat slaap pakken. En werd dus ook om 10.00 uur pas wakker.
    Wel heerlijk uitgeslapen dus.
    Die ongi krampen had ik eergisteren ook, maar ik neem die ook niet meer erg serieus. Ik merk het wel als het echte weeen worden.

Nou meiden, ik ga mezelf en dochterlief inpakken en ff het winkelcentrum in!!!!
    Ga gewoon rustig lopen. Mijn moeder woont halverwege het winkelcentrum en kan altijd ff uitpuffen bij haar.
    Moet ook echt even een cadeau shoppen voor mijn vriend, hij is morgen jarig! Het worden nieuwe schoenen, denk ik. Hij heeft geen leuke schoenen meer.
    En nu duimen dat mijn bevalling niet in het winkelcentrum begint!!!!! :p

13. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hier ook nog steeds baby in buik. Ik lig alleen ziek op bed helaas.

Wat ik wel heb spierpijn aan binnenkant bovenbenen? Vreemd weer.

Dat is lekker zo'n uitslapertje Assi, hier is het iedere dag 6 uur!

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ Dreumesmama,
    oh jeetje......echt bad timing dat ziek zijn.. Hoop dat je snel beter wordt.
    Die pijn in de bovenbenen ken ik wel...bij mij trekt het ook door in de liezen.
    En jeeeeetje, elke dag 6 uur op??? Wauw! De mijne slaapt standaard uit tot minimaal 9 uur, echt een luilak!!!!

Nou dames...heb flink geshopt...en vooral flink gelopen. Ben wel een paar uur van huis geweest. Echt véél gelopen en dat voel ik nu ook. Moet nu echt even zitten!!! Dit was voorlopig de laatste keer shoppen voor mij. Heb wel een cadeau voor vriend gescoord, leuke schoenen! Had hij echt wel nodig.
    Maargoed, na zoveel lopen zit ik nu gebroken op de bank.....even uitpuffen!
    Moet nog koken.......en ook nodig afwassen en stofzuigen. Pffffffff.

Owwwww ik irriteer me trouwens ma-te-loos aan die moeders in winkels die je zó nakijken. Vandaag ook... Was er een moeder die, toen ik langsliep, keihard tegen haar peuter riep: 'Ohhh kijk kijk dan, kijk eens naar die mevrouw..er zit een baby in haar buik!!'
    Sjeessss mens, ik ben geen circusattractie. Kon me maar net inhouden, heb wel even met de ogen gerold! Blij als ik daar vanaf ben, zeg!

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    39+1....
    Van dochterlief beviel ik met 38+1..

Beeb beweegt nu alle kanten op in mijn buik..dus vandaag zal het ook wel niet gebeuren?!
    Arghhh, begin het toch wel zat te worden, elke dag opnieuw wachten!

Vandaag is mijn vriend jarig. Die zou het geweldig vinden als de baby vandaag zou komen, maar ik heb al gezegd er niet van uit te gaan :)

Hoe is het met jullie dames?
    Een beetje stil hier...jullie liggen toch niet allemaal tegelijk te bevallen? :)

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier ook nog niets...zullen we dan maar voor vaderdag gaan allemaal;)

17. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    nee hoor Assi ik niet in ieder geval...
    39 +3

en had gezellig visite net van een vriendin met een kindje van leeftijd van mijn dochter heel gezellig dus

vannacht redelij kgeslapen
    wat op zich fijn is maar ook weinig harde buiken heeft ingehouden...

ik ga voor de 23e....

maar eerder mag altijd!

Sterkte met w8en maar weer allemaal!

Eef

18. polfliet

polfliet Bekend lid

1 mrt 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook alles nog rustig hoor.
    Ik ga ook voor vaderdag!
    Ga nu even een dutje proberen te doen want m'n zoontje was vanochtend weer zo vroeg wakker! En moet toch proberen een beetje uitgerust te zijn, stel je voor dat het ineens begint!

Groetjes

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Uitrusten doe ik vandaag niet :)

Net weer flink bezig geweest in huis..en daarna met dochtertje naar buiten gegaan.. Was een Pampers aanbieding bij de Vomar. 3 pakken voor 19,99 euro.
    Wilde ik niet laten schieten :)
    Nog even een rondje over de kermis gelopen... naar mijn moeder gelopen en weer terug naar huis. Flink weer wat gelopen dus, net als gisteren....
    Wel ondertussen harde buiken, maarja.....niet dat het wat oplevert!!!

Maargoed, misschien gewoon loslaten..dan komt het vanzelf. Lang kan het niet meer duren.
    Ben benieuwd wie van ons het eerst aan de beurt is, hoor!

20. Meril

Meril Bekend lid

3 mei 2008
    671
    0
    0
    Hi,

trotse moeder meldt zich! Op woensdagavond ben ik on 2,5 uur bevallen van een mooi manneke!

Probeerde al vanuit het zh op het forum te komen en dat lukte wel maar posten niet...sorry for the delay dus..

Ik zou dus donderdagochtend ingeleid worden maar woensdagavond (2 uur nadat we uit zh waren voor de ctg) kreeg ik toch spontaan weeen...waren net bij schoonouders om dochtertje weg te brengen dus ik zei al maak even snel wat eten dan kunnen we meteen door...was nog 30 min van ons huis en dan weer 20 erbij voor naar zh dus zat al in dubio of we meteen door moesten of niet maar weeeen kwamen redelijk onregelmatig, om de 8/10 min ofzo.

Ik tegen vriendlief gezegd toch maar even naar huis te gaan en zaten al te stressen want enorme file natuurlijk en heb thuis 1 min op wc gezeten toen het wel heel snel leek te gaan opeens. Meteen vk gebeld en gezegd dat we al onderweg waren en had ook al persdrang toen we binnenkwamen, zat op 7cm dus moest nog ff wegzuchten...
    Het was zo heftig allemaal dat het wel 1 grote wee leek, weeenstorm denk ik dus en wilde echt persen maar mocht nog niet, gelukkig 3 weeen later ofzo wel dus toen 7min geperst en kleine was er!
    Totaal duurde de bevalling 2 uur en een kwartier ofzo dus ging echt mega heftig allemaal, ook het persen vond ik nu wel echt heftiger dan bij mijn eerste nog maar waarschijnlijk omdat het zo snel ging allemaal...

De kleine man had het een beetje zwaar op het eind dus moest meteen even aan de beademing maar ging gelukkig al snel beter...wel vonden ze hem in het begin een beetje suffig en ik moest zowiezo 24u in zh blijven omdat ik net 15min over de grens van 24uur gebroken vliezen zat dus ze hebben hem donderdag nog de hele dag geobserveerd en hij werd wel steeds alerter! Gisteravond dus all clear om naar huis te gaan dus was druk allemaal, vandaar pas nu berichtje...

Het is een heerlijk mannetje maar moest gisteren wel erg wennen aan alles, heel lang gehuild en we dachten echt, ohhhh, wat doen we onszelf toch weer aan, haha! Alle herinneringen aan de eerste keer komen dan weer boven en de gebroken nachten en onzekerheid wat er nu weer is.
    Gisteren wel weer beslissing genomen over te gaan op fv want bv ging echt niet meer, misschien moest hij daar ook aan wennen dus...Gelukkig wel geslapen vanaf uurtje of 3 vannacht en vanochtend ook nog wel OK, alleen nu btje krampjes waarschijnlijk want btje uit z' sas.

Grote zus vindt het geweldig!! Nog wel ;) Vanochtend vroeg ze al of de baby nog sliep en ging heel trots op kdv verkondingen dat ikke grote zus was, kleine poepi van net 2!

Nou, jullie allen heel veel suc6 en hopelijk duurt het niet lang meer voordat er meer mooie bevallingsverhalen te lezen zijn!!!

Deel Deze Pagina