Hartritme baby?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door baby3, 21 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby3

baby3 Lid

14 feb 2008
    24
    0
    0
    Hoi,

Ik ben ongerust sinds ik vandaag mijn angelsound heb gebruikt om mijn baby`s hartje te luisteren.
    Het begon heel goed, echt net als een paard en na vijf minuutjes of zo was net of ie stopte en na een paar seconden of zo ging ie weer veder, dat is een paar keer gebeurd, aan de baby zelf merk ik niets want hij bewoong netjes en ik voelde hem duidelijk schoppen, en toch maak ik me zorgen dat er wat aan de hand is met zijn hartje. En dit is niet omdat ie even verstoppertjes speelt of omdat ie wegdraaied ook dat weet ik hoe het voelt, zoiets is het tuk tuk tuk tuk...tuk....tuk tuk tuk tuk tuk tuk tuk tuk tuk....tuk........tuk tuk tuk tuk en zo maar door.
    Is dit normal of moet ik me toch zorgen maken en met de verloskundig erover hebben?, na mijn laatste controle had ze twee minuten naar het hartje geluisterd en ze zei dat het goed was maar toen wist ik dus dit niet.

Alvast bedankt.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

dat is het nadeel van zo'n apparaat, je maakt je soms onnodig zorgen. Vertel het bij je volgende controle en vraag of ze dan weer lang luistert.

Bij de 20 weken echo wortd ook uitgebreid naar het hartje gekeken trouwens!

Mirjam

Deel Deze Pagina