hoi 38wk en zooo moe en geen energie... is dit normaal??? bloeddruk van 75 - 110. pff als ik nu al geen energie heb hoe moet dat straks dna als de kleine er is of is dit de voorbode van een vroege bevalling?'
Dan kan je mij een hand geven, ik heb ook totaal geen energie. In mijn hoofd wil ik nog vanalles doen, maar als ik dan moet beginnen denk ik laat maar ik heb helemaal geen puf. :x Ik denk als je moet gaan bevallen dat je dan kracht genoeg hebt hoor, en na de bevalling ook wel weer. Het is ook niet niks een kindje 9 maanden meedragen, en helemaal op het eind het wordt natuurlijk allemaal zwaarder. Het zal vast goed komen meid, nog even volhouden en lekker gaan rusten als je daar zin aan hebt. ( haha en dat zeg ik ) Liefs
Heel herkenbaar hoor. Ik heb dit ook weken gehad icm met veel voorweeen en 's nachts amper slapen was ik echt helemaal op. Het gekke is dat ik nu plotseling al een paar nachten goed slaap (dat is echt eeuwen geleden lijkt wel) en ik me nu dus stukken beter voel. Ik heb wel vaker gehoord dat je lichaam zich voor de bevalling vanzelf nog even "oplaad"
Het is volkomen normaal, vandaar ook de laatste loodjes, die zijn gewoon loodzwaar, is je lichaam ook die je aangeeft rust te nemen.
Ik was de hele zwangerschap moe, maar op het laatst was het he-le-maal verschrikkelijk! Kon mezelf niet meer vooruit slepen en hing alleen nog maar halfgaar op de bank Toch is de bevalling heel goed te doen geweest, hoor, zelfs met ruim 50 uur weeën voordat ik aan het 'echte werk' begon. Het moet gewoon gebeuren, dus de knop gaat dan om. Komt heus goed! En desnoods naar het ziekenhuis en pijnstilling vragen, zodat je niet gelijk uitgeput raakt van je weeën, maar waarschijnlijk regelt je lichaam het zelf ook al best goed, hoor Ná de bevalling is trouwens weer een heel ander verhaal. Dan is je lichaam in één klap weer een stuk fitter, op de één of andere manier! Zeker als je bevalling (relatief) makkelijk verlopen is. De zwangerschapsvermoeidheid was bij mij in ieder geval meteen weg!
Dat hoop ik idd ook maar, dat ik erna fit ben! Ze gaan mij tijdens de weeën helpen met pijnbestrijding, zodat ik tijdens het persen genoeg energie heb.... Ben het moe zijn dan ook wel zat....
Hier nog iemand die alleen maar moe en futloos is. Kan wel 16 uur slapen op 1 dag We nemen het maar voor lief en hopen dat het na de bevalling weer beter word. Moet nog ff 4 weekjes volhouden want dan wordt de kleine ingeleid.
Vervelend zeg! Maar volgens mij heel normaal..! Bloeddruk is ook goed toch!! Nog even en er komen bij de bevalling hormonen vrij die zorgen dat je de eerste weken genoeg energie hebt!
Bloeddruk is heel netjes lijkt me, en duidt ook nog niet op een bevalling, enne ja dat is normaal hoor. Ik was mijn 1e zwangerschap de hele 9 mnd moe en futloos, als je slecht slaapt, lees: 4 uur wakker in de ochtend en niet meer kunnen slapen trek dan aan de bel en vraag om een slaapmiddeltje, dat mag je gewoon hebben om uitgerust straks de bevalling in te gaan. Als de kleine er is ga je vanzelf mee in de roes, tuurlijk ben je moe, maar als je maar een kleintje hebt ga dan lekker met hem of haar slapen in het het begin en regel je kraamvisite goed, niet meer dan 2 op een dag. Ik dacht ook nooit tegen te weinig slaap te kunnen maar voila ik ben er nog en inmiddels zwanger van de tweede. Succes meid!!! Oja, moeder natuur heeft geregeld dat je genoeg energie hebt straks, ik was vlak daarvoor best beroerd, keelpijn enzo, vlak voor de bevalling was het weg en na de bevalling kwam het weer terug, ook was ik opeens intens rustig in mezelf.