Hoi Allemaal! Ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben Isabelle van der Meulen, 17 jaar en ik ga naar het Alkwin Kollege in Uithoorn. Dit jaar moeten wij ons ProfielWerkStuk maken, en ik doe het mijne over zwangerschapskwaaltjes. Mijn hoofdvraag is: Hoe ontstaan zwangerschapskwaaltjes, en waarom heeft de ene vrouw deze wel en de andere niet? Ik wil dit gaan onderzoeken door middel van een enquête, waarbij ik zoveel mogelijk zwangere vrouwen een aantal vragen wil laten beantwoorden. Door middel van deze antwoorden ga ik grafieken maken, en hiermee hoop ik tot een conclusie te komen. Mijn PWS bestaat uit twee delen, het biologische deel (de oorzaak van zwangerschapskwaaltjes, met de hormonen enz. onderzoeken) en het onderzoeksgedeelte, wat bestaat uit de antwoorden van deze enquête. Uw hulp betekent heel veel voor mij, dus ik hoop dat u mij wilt helpen. Natuurlijk kunt u, als u dat wilt, de uitslagen van mijn onderzoek krijgen. Hiervoor moet u uw email-adres invullen, en dan mail ik de uitkomsten naar u. Mijn enquete is hier in te vullen: Enqute PWS Zwangerschapskwaaltjes Alvast heel erg bedankt, met vriendelijke groet, Isabelle van der Meulen
Dankjulliewel! De gegevens worden natuurlijk anoniem verwerkt, het is puur voor mijzelf! Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
ik vind het geweldig wat je doet. succes!!!! heb mij mailadres ingevuld....ben toch benieuwd. succes meid!!!!