Beste dames, Graag zou ik jullie advies willen vragen. Met 11 weken zwangerschap,2 juli had ik mijn eerste echo. Het hartje van ons kindje was gestopt met 9 weken. 11 juli ben ik in het ziekenhuis gecuretteerd. Na de curretage ging het best wel goed, en heb ik 2 dagen gebloed. Wel had in veel pijn in mijn rug, en had veel bloed veloren. En na 2 weken hebben we weer sex gehad. Daarna ben ik weer gaan bloeden, wel weinig. Ik heb toen de gyn gebeld, want ik mij toch wel zorgen omdat ik weer ging bloeden. Het ziekenhuis vertelde mij, dat we iets te vroeg waren maar dat het geen kwaad kon. Ook zijden ze dat ze na de operatie nog een echo hebben gemaakt, om te kijken of alles goed weg gehaald was, en dit was het geval. Alles is goed gegaan, niks om mij zorgen te maken. ik dacht dat ik misschien wel iets kapot heb gemaakt. 2 weken na de curretage een zw test gedaan en het was negatief, alle hormonen waren uit mijn lichaam. Nu bijna 2 maanden later, heb ik nog steeds geen menstruatie gehad. Wel heb ik 1 week geleden 2 dagen licht rose gespot. (leek niet op een menstruatie). Ik ben bang dat er iets mis is want ook mijn ovu testen lijken nergens op. Op alle testen tot vandaag was een licht streepje te zien. Er is geen touw aan vast te knopen. Heeft iemand enig idee, ik word er best onzeker van. alvast bedankt en een dikke knuffel van mij jacky story
p.s. ik zie dat je op de foto niet al die lichte 2 de streepjes ziet. ze zitten er wel, alleen de test van vandaag is spier wit. gr
Het komt weleens voor dat je cyclus na een miskraam e/o curettage compleet verstoord is. Meestal is dit de eerste cyclus en hersteld hij zich weer. Zou dus best kunnen dat dit het geval is. Frustrerend is het wel!
bedankt voor je berichtje, ik hoop het dat het snel over gaat want dit is echt killend. hoe moet ik deze onderwerp verplaatsen dan? mvg jacky
Hey Jacky, Wat balen dat je cyclus zo in de war is. Ik denk dat er helaas weinig anders op zit dan geduld hebben. Mijn cyclus komt meestal zon 4 a 5 weken na de mk op gang, maar heb dan in de eerste ronde ook geen eisprong. Sterkte meis! Knuffel Kwebbel
he kwebbel, bedankt voor je reactie, hoopelijk duurt het bij mijn niet lang meer. bijna 8 weken. bahh. hoe gaat het met jou?
je was best al een poosje zwanger dus denk dat je lichaam even tijd nodig heeft om te herstellen. als je t niet vertrouwd zou ik gewoon even langs de huisarts gaan....
Hey Jacky, Over het algemeen goed hoor. Afgelopen dinsdag was de uitgerekende datum van mn mk in februari. Dat was best even lastig. Nu last van mn hormonen, heb weer allemaal zwangerschapskwaaltjes. Ga er vanuit dat dit PMS-klachten zijn. :x
Dat kan een lid niet. Als een topic verkeerd staat, kan je het uitroepteken boven je bericht gebruiken. In dit geval heb ik hem al verplaatst. Ja, snap dat het killing is. Weet er alles van! Heb zelf 3 vmk's gehad, waarvan er 2 een rare cyclus daarna werd. Komt goed meis!
Ik weet hoe frustrerend het is.... 4 mei het vruchtje verloren dmv cytotec en 14 juli pas voor het eerst ongesteld geworden! Iets meer dan 10 weken geduurd. Tussendoor diverse onverklaarbare bloedingen gehad. Volgens de gyn kan het gewoon heel lang duren voordat je lichaam weer alles op pakt... Kan goed zijn dat je ook geen eisprong krijgt. Ik zou als je twijfelt even naar je gyn bellen, je kunt beter 1 x te veel gebeld hebben toch? Het is al erg genoeg dat je een miskraam hebt gehad, je wilt weer vooruit kunnen kijken hè. Ik hoop dat alles snel weer op gang komt. Heel veel sterkte!!
he kwebbel, sterkte. ik snap dat het moeilijk voor je zal zijn. pms klachten? wat is dat. ben je niet misschien weer zwanger? groetjess
he babii, ik snap het. thanx voor je uitleg. ik heb zo een beetje alles van je gelezen. wat heftig zeg, je bent een super sterke vrouw. geniet van je zwangerschap. een knuffel van mij jacky
he zoe1, bedankt voor je reactie, ik denk dat ik nog ff ga wachten met de gyn bellen nu ik al jullie adviesen hoor. een eisprong krijg je toch wel weer al s je een eerste menstruatie heb gehad? groetjess
Meestal is je cyclus dan weer normaal, dus ook een eisprong. Ik zou voor de zekerheid dan ook ovu-testen gebruiken, weet je het in ieder geval zeker. Veel sterkte en succes met het wachten.....