HEELLLUUPPP ik ga twijfelen over de naam. we hadden het na de 20weken echo besloten, eigenlijk al toen we 16 weken zwanger waren maar opeens van de een op andere dag, denk ik, is dit wel zo'n goed idee. het past niet bij ons meisje haar naam, het is dus geen kwik kwek en kwak naam, maar gewoon apart. ik baal nu beetje, wie van jullie herkent dit, en hebben jullie het dan wel door gezet? ML vind het een prima naam en is er weg van,
Kan je een kleine hint geven om wat voor namen het gaan? Heet je dochter bijvoorbeeld Fleur en wil je Jazzlyn als naam bij de 2e dan zou ik zeggen niet doen... Maar dat kan ik nu moeilijk inschatten omdat ik geen voorbeelden heb
Ja, niets over te zeggen als heide namen niet noemt. En ik denk dan, daarvoor maak je toch een anoniem profiel aan.
me26, whats the problem? iedereen is vrij om te plaatsen wat hij wil toch? en ik vroeg om ervaringen.. mensen die dit mee hebben gemaakt eigenlijk staat de namen hier los van (>?<) het gaat trouwens om L.izzy ons meisje, en de baby haar naam zou dan D.unja worden
Lijkt mij prima kunnen hoor! Niet druk maken, je hebt het al die tijd mooi gevonden.. zullen vast de zenuwen zijn o.i.d... L en D klinkt best goed..(ik kort ze maar even af..)
Heel mooi! Ik herken het wel, ook al ben ik nog niet zover in m'n zwangerschap. De naam stond eigenlijk al vrij snel vast, maar een keer in de zoveel tijd heb ik weer zo'n twijfelmomentje. Dan ga ik weer namen zoeken, om vervolgens toch weer op deze naam uit te komen... Ik verwacht ook gewoon dat dit de naam wordt bij ons. Het zullen wel de hormonen zijn.
Die twijfel herken ik wel.... Ik heb tot aan de geboorte toe getwijfeld. En daarna nog steeds trouwens, maarja toen moesten we wel kiezen. Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken of de naam wel bij de naam van je andere dochter klinkt. Het zijn allemaal individuen die allemaal een eigen mooie naam verdienen. Maar ik zou mijn kind niet graag een te aparte naam geven, want ze moet er wel haar hele leven mee doen. Maar ik denk dat het bij deze naam wel meevalt.
Ik vind het een leuke combi, maar heb je ook een andere naam die je leuk vind of dat niet. Ik had dat namelijk bij mijn zoontje, zijn naam stond onoffieel al jaren vast en opeens kreeg ik een andere naam in mijn hoofd heel sterk. Ik heb niet gepushed omdat we die andere naam al zo lang samen leuk vinden, maar die andere naam zit nog steeds in mijn hoofd en ik hoop ons derde kindje zo te noemen.