Duizeligheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bilou, 24 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat te doen tegen duizeligheid?

Werd vandaag wakker en was gelijk wat licht in mijn hoofd. Heb boterhammen gegeten en een glas melk en ben weerin bed gaan liggen, maar voel me nog steeds duizelig.

Draait een beetje om mij heen zeg maar.

Wat kan ik doen tegen duizeligheid? Meer mensen hier last van tijdens hun zwangerschap? Voor mij de eerste keer.

2. Behappy

Behappy Niet meer actief

ik had dat laatst ook paar weken , ben toen mn bloeddruk gaan meten en die was erg laag ! een paar zoute dropjes deden toen wonderen

3. OumNous

OumNous Lid

24 jul 2012
    12
    0
    0
    Had ik een aantal weken geleden ook, draaiduizeligheid. De hele kamer draaide om mij heen voor mijn gevoel en onwijs misselijk. Bloed laten prikken, te lage bloeddruk. Zoute dingen eten zoals dropjes en voldoende drinken. Gaat het niet over aan het einde van de dag even de huisarts raadplegen, miss dat het je HB-gehalte is.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik ben ook steeds duizelig, maar mijn bloeddruk is goed (130/40.) Ook zorg ik ervoor dat ik genoeg drink, maar blijf duizelig. Is dat normaal?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Uuuh, ik zou dit wel een HEEL Erg lage bloeddruk noemen hoor! Alles onder de 70 is redelijk laag en bij 50-60 als onderdruk kan je er al flink last van hebben, laat staan een onderdruk van 40. Dus dat is logisch dat je daar duizelig van bent!

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Woeps sorry! Onderdruk moet 80 zijn!

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    alles wat hier boven benoemd is en je moet nu heeeeel veel drinken

8. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Bilou ik vind eigenlijk dat je "te ver zwanger" bent om met dit soort dingen door te lopen, kan je niet eventjes de vk bellen?

9. Live

Live Actief lid

16 jun 2010
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al mijn hele zwangerschap last van duizeligheid. Ijzer (hb) al meerdere keren getest, dat is goed. Bij mij komt het door een lage bloeddruk. Ze adviseren goed verspreid over de dag te eten en om de bloeddruk wat te verhogen zout eten (dropjes, bouillon) maar bij mij helpt het helaas weinig...

10. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Is het duizelig en sterretjes zien? Gevoel alsof je bh te strak zit?
    Ik zou eventjes de vk bellen als dat zo is. Misschien heb je juist een hogere bloeddruk waardoor je je niet lekker voelt.

11. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Dextro tabletten, druiven suiker in bijv. chocomel en zelfs cola kan wonderen doen tegen duizeligheid, het is wel een tijdelijke oplossing om even een sugar rush door je bloed te pompen, en blijf zeker in contact met de VK en HA x

12. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee ladies... ik was even gaan dutten en voel me nu weer goed gelukkig. Morgenochtend heb ik afspraak bij de vk, dan zal ik dit even aankaarten. Denk misschien te weinig gedronken of even last gehad van mijn bloeddruk.

Ik zag verder geen sterretjes ofzo.

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Dat is wel fijn! Slim om het morgen even aan te kaarten, je bent nu al zo'n poos overtijd dat het geen overbodige luxe is om even alles extra na te kijken. Je lichaam kan er ook op een bepaald moment gewoon echt klaar mee zijn("op zijn").

Deel Deze Pagina