39+4 en hoofdje ligt niet vast in bekken? Iemand ervaring mee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nynke1980, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @ Nynke: Nee, helaas nog niet bevallen!!! :(
    Ben het goed zat nu en begin er flink van te balen! helemaal omdat ik in feite niks meer kan gaan doen met het oog op die brekende vliezen! Mijn buik staat ook strak gespannen en doet vet zeer!
    Maar jij dus ook nog niet?

Ik moet volgende week zowel naar de vk als naar de gyn, de vk op dinsdag, de gyn op woensdag! En jij?? Ben je het ook zo zat en heb je ook zo zin om je kindje gewoon "live" te zien??

Bij mij staat er trouwens bbbi op de zwangerschapskaart. Ik moet idd meteen bellen, mag nog wel snel naar huis, maar dan wel meteen liggen!

En ik hoop natuuurlijk dat mijn bevalling hier niet mee gaat beginnen, doe maar gewoon weeën!! ;)

2. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik vraag het volgende week gewoon nog eens als het nog cbibi is..en als het mocht gebeuren bel ik gewoon meteen..beter het zekere voor het onzekere toch?;)

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    met de ambulance dan hangen ws alle buren uit het raam!!!!
    Hoop dat ze gewoon ingedaald is al is het wel de derde dus die kan ook met t breken van de vliezen naar beneden schieten ,nou ja hoor t morgen wel en zal t ook vragen als ze niet zegt hoe of wat.
    Vorgne keer niet ingedaald met 37weken maar ze zei ook niks over liggen gaan

4. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    @lillibit: Ja, ik ben het ook helemaal zat! Ik moet maandag naar de vk en dan dinsdag naar het ziekenhuis. Ze had het erover dat we dan aan mogen geven of we het in willen laten leiden...
    Liever heb ik toch een natuurlijke bevalling thuis.
    Maar we wachten gewoon verder af...

De meeste bevallingen beginnen toch gewoon met weeen? De vk zei dat het niet vaak gebeurd dat de vliezen breken als je in de supermarkt ofzo bent. Vaak bij het in/uit bed stappen en naar het toilet gaan.... Dus ik ga er af en toe nog wel ff uit! Anders word ik echt gek!

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    bij mij zijn ze ook idd bij bij beide bevallingen (zo starte mn bevallingen tot nu toe) gebroken toen ik net weer in bed lag snachts toen ik naar t toilet was geweest.
    En nog allebei om de zelfde tijd snachts echt maf!!

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland

Gelijk heb je!!! ;):D

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Nynke:
    Ja, de meeste bevallingen beginnen idd gewoon met weeën! Ik heb hier alleen het nadeel dat alles hier heuvel op of heuveltje af is, en voor mij voelt dat op dit moment aan als klauteren! even naar de Appie en ik ben al kapot! :)

Ik liep tegelijk zwanger met mijn zus en twee vriendinnen, maar die zijn inmiddels bevallen. Tot twee weken geleden konden we superveel met elkaar delen en zagen we elkaar meerdere keren per week (toch allemaal verlof!), maar nu zijn hun druk met de baby's en zit ik hier in mijn uppie nog op te wachten.... ws voelt het daardoor als een stukje extra zwaar haha! ;)

Ik ben benieuwd wat ze mij voor gaan stellen als ik volgende week nog niet bevallen ben! :)

8. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    @lillibit: Nog niet bevallen?? Al tekenen dat het eraan gaat komen?

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee, niks aan het handje hier....word er een beetje gek van, juist omdat ik nog nergens aan voel dat ik ga bevallen! :(
    Hele nacht niet geslapen, overal last van, behalve weeën! Volgens mijn vriendje gaat het vannacht gebeuren, was deze nacht alsvast een voorbereiding op het wakker zijn, haha!

En bij jou? Ook nog niks?
    Zag je andere topic, over het strippen. Ben daar ook heel benieuwd naar, heb echt geen idee hoe ze verder gaan handelen!

Vervelend he, zo over tijd lopen! Jij ook nog geen tekenen???

10. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hier af en toe het idee dat ik iets voorweeen heb en veel harde buiken. Maar daar blijft het elke keer bij.
    Heb je al wel een keer aan de vk gevraagd wanneer ze gaan strippen?
    Ik had het wel gevraagd, maar ze wil niet het risico lopen dat ze de vliezen breekt.... Maandag is nog zo ver weg!!
    Wij dachten dat het gister zou komen, omdat we (zie onderschrift) iets met het cijfer 3 blijken te hebben.. Maar helaas....

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nee, ik heb dat nog niet aan de vk gevraagd..... ben zo'n muts die hoopt dat ze zelf wel met die dingen komen, als ze het nodig vinden! Ga dinsdag wel zeggen dat ik dan wel duidelijkheid wil hoor, wil echt niet over de 42 weken heen!

Ja, kan me voorstellen dat jullie dat dachten, dat het gister zou gebeuren! Was wel een hele mooie datum geweest dan! Dan wordt het vast de 6e of de 9e..... meervoud van 3 he? ;)

12. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    baby ligt shocking klem ingedaald joeh.
    En had al 4cm onsluiting dus ze heeft me gestript volgens haar ging ik dit weekend bevallen

13. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    @makey: wauw! Dat is nog eens een bericht! Nou sterkte dan! Dat je maar snel jullie kleine in je armen hebt!

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Makey- Spannend!!!! We zullen voor je duimen meid!!!!!

( en ook stiekem een beetje voor onszelf, he Nynke?? ;);))

15. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Nynke: Dank je wel !!! jij ook sterkte laat maar komen he!!!

16. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    En natuurlijk duimen we ook voor onszelf! Laat de 3 kleintjes dit weekend maar komen!

17. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Wha, bij mij ook. Bij mij zijn bij beiden de vliezen gebroken om 03.30 uur. Echt vreemd he!

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Bij jou ook nog niks aan de hand, Nynke?? Hier nog verdacht rustig..........:(

19. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Hier nog niks! Ben wel de hele nacht om het kwartier wakker geweest van harde buiken en waarschijnlijk voorweeen. Dan hoop je elke keer dat het door gaat zetten. Maar helaas!
    En jullie?

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En hier zijn we weer..... nog steeds zonder kindje helaas! :( Ga al bijna denken dat er helemaal geen kindje gaat komen.....;)

Vannacht weer een rotnacht gehad, overgegeven van de maagzuur, verder bijna niet kunnen slapen!

Hoest verder hier???

Deel Deze Pagina