39+4 en hoofdje ligt niet vast in bekken? Iemand ervaring mee?

Discussie in 'De bevalling' gestart door nynke1980, 23 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hoi Lillibit,

Ook hier helaas nog geen kindje... Oh ik had gister zo'n nacht met maagzuur! Vervelend! Vannacht heb ik wel weer lekker geslapen. Maar dan word je wakker, en voel je meteen de teleurstelling dat het nog niet begonnen is... Morgen maar eens naar de vk...
    Ook ga ik er nu steeds meer op letten of ik het kindje nog voel bewegen, heb jij dat ook?

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Vervelend he, dat maagzuur?

Ik lijk nu welom de nacht een slechte of goede nacht te maken.... vanavond komt er dus weer een goede nacht aan! Moet wel, ben bijna door de Rennies heen, hahaha!

Ja, ik heb vooral s morgens bij wakker worden het idee dat ik de beeb de hele nacht niet heb gevoeld en maak me dan meteen zorgen! Gelukkig is ie nu weer volop aan het bewegen, maar ga me wel om van alles meer zorgen maken hoor, nu ik nogf steeds geen tekenen heb! heel vervelend!
    En inderdaad, elke ochtend is weer een teleurstelling!!! :(

Jij morgen naar de vk?
    Ik dinsdag weer..........

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zeg net tegen mijn vriend...... we gaan zo maar een stukje rijden.... over veel hobbelige weggetjes..... wie weet trilt hij eruit!!!! ;):p

4. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hahaha, ja wie weet. Als dat zo is dan gaan wij ook meteen op pad!
    Ik heb net al weer een stuk verse ananas gegeten....
    Ja, ik moet morgen naar de vk en dinsdag naar het ziekenhuis. Jij moet woensdag naar het ziekenhuis toch?

5. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Jij was op 1 maart uitgerekend? Praat je niet mee in een bevallingslijst clubje?

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En hier ben ik weer... zonbder nachtrust te hebben gehad en zonder baby! :( Merk ook dat ik elke da wat chagerijniger wordt, bah!!

Het autorijden heeft helaas niet geholpen, ik hoop dat de ananas bij jou meer succes had?

Jij vandaag naar de vk? ben heel benieuwd wat ze gaan doen!

Ik moet idd morgen en dan woensdag naar de gyn. Wil echt afspraken hebben nu hoor, want dit trek ik niet meer! Heb straks geeneens meer energie voor een baby!

Jij verder ook helemaal nog geen kenmerken of wat?

Ja, ik praatte mee in een clubje op 1 maart uitgerekend... nog minder dan 50 dagen... (zoiets, haha)< maar die viel een beetje stil.... :(

Hoe laat moet je naar de vk?

Ben heel benieuwd!!!

7. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen lillibit!

Hier ook geen baby! Balen!!
    Die ananas was wel erg lekker, maar heeft dus niet geholpen!
    Ik moet om 14.15 uur naar de vk. Ga haar ook vragen of ik vandaag gestript mag worden.
    Ik begin steeds meer te denken dat deze baby er gewoon nooit uit gaat komen!!
    Ook heb ik het idee dat ie steeds dikker gaat worden...
    Ik las dat jullie ook niet weten wat het word, wij ook niet. Heb je zelf een idee?
    Ik denk zelf dat ik een jongen krijg. Ben er zo van overtuigd dat ik echt raar zou kijken als het een meisje is... hahaha.

Gewoon niet te bevatten, volgende week om deze tijd hebben wij allebei een klein baby'tje! Dat is zeker!

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoi hoi!!!
    Jij dus ook nog steeds geen baby? raar he, jij hebt dat dus ook, het gevoel alsof het nooit gaat komen..... dat heb ik nou ook, alsif het een soort desillusie is!!! Ik heb ook het idee dat ie steeds dikker wordt, waardoor ik ook mijn kansen op een normale bevalling steeds kleiner ga schatten!! :(

Wij hebben ook geen idee wat het wordt, en had tot nu toe er ook geen gevoel over, maar sinds vorige week neig ik steeds meer naar een jongen.....
    Waarom?? Misschien omdat hij zo lekker laat is, wat aan de zware kant is?? Zul je zien... wordt het vast een meisje!!!:D

Er is nu een vriendin met baby onderweg, ter afleiding... das wel gezellig!!! Wie weet lokt dat mijn baby haha!

Ben benieuwd of ze je gaat strippen en wat dat teweeg gaat brengen!!

Ja, en dat we nu met zekerheid kunnen zeggen dat we volgende week een babietje hebben..... das echt bizar!!!!! Klinkt bijna akls een sprookje, hahaha!

Hou me op de hoogte he???

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wel leuk en speciaal trouwens he, niet weten wat het wordt? ook daar zijn we volgens mij uitzondering in hoor!! Wie weet blijven ze daarom wel lekker zitten.... om ons extra in spanning te houden hahaha! ;)

Heb je trouwens een hele dikke buik? Die van mij ziet eruit alsof ik een basketbal onder mijn trui heb gestopt, hahaha! Je ziet duidelijk dat de beeb veel te hoog zit!!

10. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Op zich ben ik niet heel dik. Maar ook bij mij zit ie heel hoog! Heb een foto van gister in mijn album gedaan.

Ja, het is echt een uitzondering tegenwoordig als je niet weet wat het gaat worden. Zo erg dat als je zegt dat je het niet weet dat mensen dan zeggen: 'ja, je weet het wel, maar je wil het ons niet vertellen'. Die reacties vind ik echt nog het ergst!
    Of ze vragen gelijk wat het word. Zeg ik altijd: 'een baby' hahaha.

Hopen dat de baby die op visite komt jou kleine eruit kan lokken!
    Ik laat je weten wat de vk vanmiddag zegt!

11. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Daar was ik dan weer!
    Op zich niet veel nieuws.
    Morgen om 14.15 uur CTG laten maken en om 14.30 uur afspraak met de gynaecoloog... Als alles goed is met het kindje mogen we dan zelf aangeven wanneer we ingeleid willen worden. Maar uiterlijk vrijdag word ik zeker ingeleid...

Ze heeft ook nog wel even gevoeld. Ik had nog geen ontsluiting en kan dus nog niet gestript worden. Wel was de baarmoedermond mooi week en verstreken... Volg je het nog ;)

Mijn moeder was van mij ook 10 dagen overtijd, dus daar ga ik nu voor!!! Wil helemaal niet in het ziekenhuis bevallen. Mijn man en ik kunnen het ook niet eens worden naar welk ziekenhuis we gaan.... Erg lastig allemaal...

12. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hey!!
    Pakte ook toevallig net weer de laptop..... heb heerlijk met de baby geknuffeld net maar helaas zonder succes! En nu zit ik hier dus weer gewoon alleen.... :)

Ja, jij hebt ook nog zo mooi buikje!!! Das het enige voordeel, haha! We hebben wel hele mooie hoozittende buikjes... tenminste, dat is wat ik van iedereen hoor! iedereen reageerd op mijn buikje, mensen op straat, in de winkel, etc! Maarja, ik heb liever dat ze reageren op mijn baby, hahaha!

haha, bij ons denken ze ook dat we het stiekem weten! Ookomdat we in de hij-vorm praten, maar volgens mij is "baby" gewoon een hij! Zou toch vreemder zijn om hetlleen maar over een het te hebben he? ;)
    En ik zeg ook precies hetzelfde als ze vragen wat het wordt!!! :D

Gaat de deurbel net.... zwaar teleurgesteld buurmeisje voor de deur... is er nou nog geen baby:( Die snapt er helemaal niks meer van hahah!

Maar goed, jij bent bij de vk geweest dus?? Er zijn in ieder geval stappen ondernomen lees ik? Waarvoor die CTG? En wanneer wil je zelf ingeleid worden??

Oh, das lastig, dat met die ziekenhuizen! Wij moesten ook uit twee ziekenhuizen kiezen, en zou er zo weer over kunnen twijfelen, maar heb uiteindelijk gekozen voor het ziekenhuis met de kraamsuites! :)

Zou wel een goeie zijn, ook die tien dagen aanhouden!

Ik zei zelf vandaag is voor ons een goede dag..... bij de eerste berekening die ik zelf had gemaakt toen ik wist dat we zwnager waren, zou ik vandaag uitgerekend zijn! De vk heeft deze datum toen vrij snel bijgedraaid naar de 28e...... zou ik nog gelijk kunne krijgen?? ;):p

13. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Oh ja, het hoofdje lag al iets dieper en vaster!! Joepie!!!
    Mijn bloeddruk was wel weer iets aan de hogere kant. Normaal altijd 120/80, nu was ie 130/90. Maar de vk zei dat dit ook op een aankomende bevalling kon duiden...

Wat grappig dat je buurmeisje elke keer aan de deur komt! Als de baby er straks eenmaal is dan zal ze wel niet meer weg te slaan zijn!

Wij praten inderdaad ook altijd over 'hij'. Las dat jou kleintje ook zo druk in de buik is? Die van ons ook! Zouden het dan gewoon allebei jongens zijn?!?!? Ben zo benieuwd!

Hier is eigenlijk maar 1 ziekenhuis in de buurt. Maar mijn man is Groninger en wil niet dat zijn kind in Heerenveen geboren word... Beetje kinderachtig.
    Maar zelf werk ik in Zwolle in het ziekenhuis op de operatie afdeling en zijn wij natuurlijk ook 2 jaar in behandeling in Zwolle op de fertiliteit geweest. Dus ja, daar ken ik wel alle dokters en OK personeel... Erg lastig.
    Maar die kraamsuites hebben ze dus ook in Heerenveen en niet in Zwolle. Maar als je ingeleid word, mag je dan ook in een kraamsuite?

Die CTG gaan ze maken om te kijken hoe het met het kindje gaat... Daaruit bepalen ze of je bijvoorbeeld al eerder ingeleid moet worden... denk ik....

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oh, wat fijn zeg, hij zit dus al wat vaster? das wel goed nieuws toch??

Ja, zowel bij een vriendin als bij mijn zus steeg de bloeddruk vlak voor de bevalling! Dus wie weet!!! :)

Haha, ik mag toch niet hopen dat het buurmeisje hier straks niet meer weg te krijgen is!! Maar voor nu is het nog wel te doen hoor, ze bedoelt het heel lief en vind het allemaal heel spannend.... zo'n baby vlak naast haar!! Straks maar duidelijk grenzen aangeven als de baby er eenmaal is, dan hoop ik dat ze het snel genoeg begrijpt haha!

Ja, hier een hele drukke baby, ben af en toe gewoon bang voor een ADHD kindje hahaha! Volgens de vk was het gewoon lekker vitaal, een goed teken!! Zou wel heel grappig zijn als het dan idd bij beiden een jongen wordt he??;) terwijl ik soms ook denk,het moet wel een meisje zijn, die maken zich veel drukker hahaha!

Oh, das lastig, die ziekenhuizen! Helemaal om de reden van je man, hahaha! Wij moesten hier kieze tussen Ede en Tiel. Op de een of andere reden staat het ons zo tegen dat de baby Ede als geboorteplaats krijgt, dat dit zwaar heeft meegewogen in de keuzes tussen de ziekenhuizen hahah!

Ik weet niet precies hoe het zit met inleiden, maar in principe krijg je in Tiel altijd een kraamsuite,.... ze hebben daar geeneens andere kamers meer! je bevalt dus ook op die kamer, behalve bij een keizersnee. dan nog proberen ze je zo snel mogelijk terug te krijgen op die kamer!

Maar kan me ook goed voorstellen dat jij voor Zwolle wil gaan, aangezien je er zelf werkt! is dat alleen niet nog een beste afstand? Is dat de Isala Kliniek of zit ik nu mis??

15. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Een ADHD kindje, hahaha.. Dat is nog nooit bij me opgekomen! Maar ik hoop toch van niet. Ze zeggen wel eens: hoe drukker in de buik, hoe rustiger als ze eruit zijn! Daar ga ik dan maar voor!

Zwolle is inderdaad de Isala Klinieken. Is ongeveer een half uur rijden. Als we van tevoren hadden besloten om in het ziekenhuis te bevallen dan hadden we daar ook niet heen gekund. Maar als we ingeleid gaan worden dan kan het wel... Ik ga denk ik voor Heerenveen. En zal dan morgen eens vragen hoe dat zit met die kraamsuites. Want als alles goed gaat dan kan je toch soms ook snel na de bevalling weer naar huis?

Als jij nou gewoon vandaag bevalt en ik morgen ;). Lijkt mij het beste.

Man lief is thuis, omdat hij mee was naar de vk. Dus wij gaan ff een wandelingetje in het bos maken! Is zulk lekker weer!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Daar gaan we voor! dat ik gewoon vanavond nog beval en jij morgen! En dan inderdaad van twee rustige kindjes!!!

In principe ben je zo weer thuis hoor,na de bevalling, maar aangezien ik toch rekening houd met een evt keizersnee.... dan lig ik er nog wel ff..... vandaar!!!! ;)

Heerlijk, het bos met dit weer! Woon er notabene naast, maar is me al lang niet meer gelukt daar een wandeling te maken! De volgende keer zal in ieder geval met baby zijn!! :):)

17. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    En???? Lillibit?? Ben je bevallen? Of ben je al naar de vk?

Hier is het rustig. Dus we gaan straks maar eens horen wat ze in het ziekenhuis zeggen...

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Helaas..... nog steeds geen baby hier... de moed zakt me steeds meer in de schoenen! :(

Ben net terug van de vk. Kindje was nog meer uit de bekken gegaan, helemaal niet ingedaald dus! Ik ben zelf aan het opzwellen, dus getest op eiwtten etc. maar dat was allemaal goed (zou er bijna van balen, anders hadden ze nl wel actie moeten ondernemen).

Moet nu morgen het advies van de gyn afwachten. Ws gaat deze inwendig onderzoek doen of de baarmoeder is verstreken. Volgens de vk zou de meest logische stap zijn om vervolgens te worden ingeleid, op een dag dat er veel personeel aanwezig is, omdat er ws ook nog moet worden overgegaan totr keizersnee! Nou, dat klinkt lekker bemoedigend zeg! Kon wel janken toen ik daar weer weg reed! :(

Verder bij mij ook rustig in de buik, behalve de schoppen tussen mijn ribben!
    Bah,ben het echt spuugzat hoor! heb jij dat nou ook?

Hoe laat moet jij weer?

Ben heel benieuwd wat ze bij jou zeggen!!!

19. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Oh ik voel zo met je mee.
    Allemaal dingen die je NIET wil horen!
    Kan me goed voorstellen dat je je rot voelt!
    Wij moeten om 13.30 uur in het ziekenhuis zijn.
    Laat je weten hoe het ging!

Sterkte!

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jij ook succes zo!!! zal voor jullie duimen!!!!

Deel Deze Pagina